Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 24 april 2012

werkwijze draaikaart

allereerst wil ik mijn nieuwe volger van harte welkom heten,
hoi hoi BEA !

Ik heb veel leuke reacties gekregen op de draaikaart,
ook enkele vraagjes,
daarom heb ik er eventjes wat foto's van gemaakt
en ik zal het even beknopt uitleggen,


* kaartafmeting: 20x 14,5 cm,
* rillen met de 20cm boven op 8 - 12,
let op, de rillijntjes mogen alle vier  maar 4 cm lang zijn,
* de snijlijnen  met de 20 cm boven, zijn 4,5cm  van de zijkant,
* de snijlijnen met 14,5cm boven, zijn 4 cm van de zijkant,


* het middenvlak is  nu 11 x 6,5 cm
* nu is de basis van je draaikaart klaar,
* de eerste rillijn is een bergvouw,
* de tweede rillijn is een dalvouw,
* nu kun je de kaart versieren naar eigen inzicht


Als je goed naar de foto's kijkt,
 kom je er ook wel uit,
anders hoor ik het wel,
veel plezier met het maken!

Deze beschrijving staat nu ook in de werkwijzer!

Groetjes van Daatje

5 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    Bedankt voor je uitleg ik ga het zeker proberen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Daatje voor je uitleg, ook ik zal het eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel daatje deze had ik nog niet.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Bedankt voor de uitleg. Ik ga hem zeker een keer maken.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!