Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 13 november 2012

opnieuw een award!!

ja,  gekregen van
wat lief van je, Kethy! 
Ik ben er blij mee!




Liebster is een Duits woord: "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste."
Deze award is een prijs van  peer-to-peer medebloggers,
waarin ze de award aan hun favoriete bloggers (met minder dan 200 volgers) geven.
De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger.
  Deze prijs werd ontworpen, om een blog-award uit te reiken aan één van jou volgers, die minder dan 200 volgelingen hebben

Er zijn een paar regels aan verbonden:
·                  Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
·                  Post de Award op je blog in de sitebar.
·                  Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
·                  Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.

Graag wil ik deze award doorgeven aan,
Neem gerust een kijkje bij deze volgers,
het is de moeite waard!
Dit zijn mijn meest recente volgers,
ik vind het leuk om hen te volgen
en even in het zonnetje te zetten,
dit geldt natuurlijk ook voor al mijn volgers,
dus wees zo vrij en neem de award mee!

Groetjes van Daatje




3 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank Daatje voor je Award!!! Ik ga er zo meteen mee aan de slag.
    Mijn complimenten nog voor je creaties,heel erg mooi zijn ze!
    Groetjes,Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat lief van je!!! Dank je wel!! ik ga hem gelijk plaatsen!! Echt top!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de Award !!! Ik ben gelijk ook volger geworden...
    Je creaties zijn super, ik kom zeker nog terug kijken bij jou, want dat is echt de moeite...Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!