Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 6 februari 2013

condoleance kaart

de tante van mijn man is overleden,
dit kaartje heb ik gemaakt,

basis is linnenpapier,
de mal van Joy eerst vier keer uitgestanst,
op gelijke hoogte uit het kaartkarton,
in de mal beinkt,
met distressinkt, Pumice Stone,
de hoekstansjes teruggeplaatst,
de rest van de kaartkarton be-inkt  met distressinkt,
van een Spellbindersmal het middenornamentje gemaakt,
stempeltekst van Nicole Verkooijen,
gelijmd op creme linnepapier

close-up

ik heb er weer twee volgers erbij!
hartelijk welkom 
MARJA en MILNIE,
leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden,
dat we maar veel inspiratie kunnen geven aan elkaar!

Groetjes van Daatje


15 opmerkingen:

  1. Het is een MOOI en STIJLVOL condoleancekaartje Martha.
    Gecondoleerd met het verlies.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt.
    Omdat je het zelf hebt gemaakt is het NOG persoonlijker.
    Sterkte, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol kaartje,geeft toch net iets meer als je het zelf gemaakt hebt.

    groetje Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Wat een mooie en stijlvolle kaart, een eigen gemaakte kaart geeft toch altijd weer iets meer dan een gekochte voor diegene die hem ontvangen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd met dit grote verlies daatje. de kaart is mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi daatje het is een heel stijlvol kaartje toevallig heb ik ook zo,n kaartje gemaakt met die hoekmal ik heb de hoeken er verhoogd op geplakt vind het zelf erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daatje,
    Wat een mooi, stijlvol kaartje is dit..mooie kleuren, mooie tekst...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Daatje.
    Gecondoleerd met dit grote verlies.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een creatief idee om de mallen op deze manier te gebruiken. Het geeft een heel mooi en stijlvol resultaat, Daatje.
    Nog een fijne avond

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een mooi kaart Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn geen leuke gelegenheden waar je dit soort kaartjes voor nodig hebt, maar jij hebt er wel iets heel speciaals van gemaakt. Gecondoleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd Daatje, wat een mooi kaartje heb je gemaakt, ik vind hem heel stijlvol geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gecondoleerd Daatje.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, heel mooi van kleur en stijlvol.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!