Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 1 juni 2013

even andere bezigheden...

de afgelopen bezig geweest met onze nieuwe aanwinst!


ja, wij hebben een caravan gekocht,
het werd toch iets te koud op de races,
gezien de weersomstandigheden


mooi he!!!


lekker op ons eigen bedje,
Saartje geniet er ook van!


aan dit tafeltje kan ik mijn knutselding doen

Ik heb wel wat geknutseld, de afgelopen week,
maar er waren best nog wat dingetjes die ik moest regelen,
dus van bloggen is niets gekomen

Vanavond ga ik een blogrondje doen,
groetjes van Daatje 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    Hele mooie caravan en ja, met dit koude weer moet je wel iets,het toch ook comfortabel blijven...geniet er van..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel plezier met je caravannetje Daatje.
    Maar zo tezien lukt dat wel.

    mooie vintage kaart hieronder.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha
    Ik had hem al zien staan op de parkeerplaats hij ziet er goed uit en nu lekker genieten en af en toe nog knutselen want wij willen ook nog mooie dingen met je maken
    donderdag ben ik er niet
    heb je het patroontje gevonden lijkt me wel iets om eens te maken
    gr Sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een huisje op wielen met alle comfort bij je. Wat wil een mens nog meer. Hij ziet er super uit.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je de hele zomer zo mooi weer hebt dat je buiten aan een tafeltje kunt knutselen!!! Veel plezier met je aanwinst...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze is mooi Daatje! Wens jullie veel plezier ermee!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!