Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 20 september 2013

high tea-en

vanmorgen bij SARINA geweest, 
met mijn andere dochters, 
JENET en MARTINE
een heerlijke high tea gehad,
een ieder bracht wat mee,
ik heb cupcakes en plaatfruitcake gemaakt,


gaat makkelijk in de cupcakemaker


12 in de doos


fruitcake met eiwitglazuur bewerkt


zo was de tafel gevuld bij SARINA


XAVI wordt bewonderd
 door tante JENET en Tante MARTINE

SARINA EN JENET 
in een onderonsje


trots!


RYAN en NOAH hebben dikke pret,
oma ook hoor!


RYAN en NOAH 
gingen buiten spelen op hun blote sokken

Het was heel erg gezellig en ik heb weer genoten!

Groetjes van Daatje

4 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    Dat ziet er heerlijk uit, een tafel vol met lekkers mmmm..trotse oma met de kleinkinderen, je hebt 3 knappe dochters..en je kleinkinderen zijn allemaal jongetjes..leuk..geniet er van..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen heb je genoten van de high tea en de kinderen en kleinkinderen. Het ziet er ook allemaal wel heel gezellig en lekker uit, moet ik zeggen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mjammie dat ziet er superlekker uit Daatje, wat gezellig en wat een prachtige foto's heb je geplaatst.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit!! En zoveel lekkere dingen hebben jullie gemaakt, super!Leuk om zoiets te doen met je dochters en kinderen.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!