Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 25 januari 2014

klaproos + voortgang en opbouw

allereerst welkom aan mijn nieuwe volger,
dat we elkaar maar veel mogen inspireren!

Ik ben onlangs gestopt met het knutselclubje,
ik kreeg het niet meer gepland,
en ik kwam helemaal niet meer toe
aan mijn "eigen ding".
Waaronder ook het tekenen en kleuren,
dus daar ben ik weer mee begonnen.





de materialen,

op zwart papier getekend,
met wit potlood,


ingekleurd met Derwentpotloden



de bloem 'staat'



dit is het resultaat
"Coquelicot"

Eerlijk gezegd is het fotograferen
 niet zo goed gelukt,
ik had steeds "bijlicht"
maar de klaproos heeft er niet onder geleden,
vind ik zelf...

Jullie mogen weer keuren....
Groetjes en een fijne dag van Daatje 

14 opmerkingen:

  1. In een woord: PRACHTIG!
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige klaproos Daatje, prachtig getekend en ingekleurd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supermooi gemaakt Daatje, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Woh...wat kan jij mooi tekenen en inkleuren, super mooi is deze klaproos.
    Jammer dat je gestopt bent met het knuselclubje, geeft altijd veel gezelligheid, maar Ja, soms moet je een andere beslissing nemen.
    Heel goed van je om weer wat leuks voor jezelf te doen.
    Ik maak ook alleen maar kaarten en andere creaties, als ik het leuk vind, soms lukt het helemaal niet.
    Gewoon doen wat jezelf leuk vind, dat is het beste.

    Fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi getekend, je hebt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is erg mooi en ik geef je groot gelijk dat je hier weer tijd voor vrij wilt maken. Ongelooflijk mooi resultaat en ik zeg: vooral zo doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw... wat vind ik dit knap. Prachtig hoor! Kan me voorstellen dat je hier graag weer wat tijd en energie in wilt steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel, HEEL mooi, hij lijkt wel echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gemaakt.De kleuren komen zo goed uit op die donkere achtergrond.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohhhhh, wat ontzettend mooi is dit! Dat je dat zo mooi kunt!
    Dank je voor het welkom!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo Daatje, mijn mond valt even open hoor! Gewoonweg PRACHTIG hoe je die klaproos ingekleurd hebt en ook zo mooi door het zwart! Ik denk dat velen het met me eens zijn dat we zo'n creaties graag voorbij zien komen! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Daatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!