Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 8 mei 2015

RAVI is geboren...

zoontje van een collega ,
dit is mijn gemaakte kaartje


* basiskaart wit linnenpapier,
* twee laag donkerblauw linnenpapier,
* dessinpapier van Marianne Design,
* stanzen van Joy,
* tekststempels van Joy,
* bloempjes zelfgemaakt met Marianne Design mallen,


de binnenkant,
plaatje is een digistempel


hier kun je het effect van het doorkijkje zien...
De letters komen ook van Marianne Design blokje,
ik heb ze zorgvuldig uitgeknipt 
en gemat op wit linnenpapier,
eigenlijk ben ik niet zo goed in dat knipwerk,
maar hier ben echt tevreden mee...

Met dit kaartje ben ik ook weer dik tevreden!
Jullie mogen weer reageren!



7 opmerkingen:

  1. Dit is een mooi lief kaartje geworden Martha.
    Zo leuk met het doorkijkvenstertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Martha.
    Ook nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    wat een leuke babykaart, mooi met het doorkijkje en de leuke stempel, knap werk om de letters zo perfect te krijgen, ik heb daar ook moeite mee,
    fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geboortekaartje martha...wat een schattig stempeltje van het babytje en ook zo mooi gemaakt met het doorkijkje....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi MArtha,
    daar zou ik nou ook tevreden mee zijn. Zo leuk en lief kaartje. En de naam erop maakt het dan altijd zo persoonlijk! toepasselijk bij het doorkijkje: kiekeboe!!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk geboorte kaartje Martha, zóóó lief en wat een persoonlijk tintje heb je eraan gegeven door de naam van het kindje op de kaart te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!