Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 12 september 2015

mijn jubileum

in juli was ik  12½ jaar in dienst,
omdat het toen vakantietijd was,
heb ik het uitgesteld
en afgelopen donderdag was het zover...


in een gedeelte van het restaurant
met bewoners en collega's 
lekker gegeten...


via een catering een koud buffet besteld
vooraf heb ik zelf een soepje gekookt
(foto vergeten te maken)


Richard was er ook bij,
en we mochten samen het buffet openen....

het was heel gezellig!!!!
Om privacy redenen kan ik geen foto's laten zien,
van het etentje met de bewoners,
maar geloof me,
 het was erg gezellig
en iedereen heeft genoten!!!


bepakt en bezakt kwam ik thuis...


deze cadeaus heb ik gekregen,
mooie bloemen
mooi herinneringsbord door de bewoners gemaakt
en wat cadeaubonnen

Ik vond het een heel speciale dag
met een gouden randje!!!

Liefs en groetjes van Martha

8 opmerkingen:

  1. Nogmaals proficiat.
    Jullie hebben vast een gezellige mooie dag gehad.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd Martha dat zag er allemaal goed uit, en lekker verwend dat mag ook.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    dat eten ziet er lekker uit, heel gezellig om zo samen te eten..
    Wat ben je lekker verwend met bloemen en cadeautje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super zeg! Ze hebben flink uitgepakt daar bij jou. Heel belangrijk om dit soort dingen te vieren. En leuk dat de bewoners er dn ook zo bij betrokken worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog een leuk en gezellig Martha om zo je jubileum te vieren op je werk en dan daar de bewoners zo bij te betrekken zal vast veel voldoening gegeven hebben...het ziet er allemaal heel lekker uit en jebent ook heerlijk verwent met leuke cadeautjes....dat is echt genieten....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Martha, fijn dat het zo'n leuke dag was.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd en wat ben je verwend erg leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!