Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 1 november 2015

COCO in kleur en correctie....

ik kon het niet laten....
ik moest en zou COCO nog 
aquarelleren....
Ik zag er tegenop,
want als je een portret maakt van 
mens of dier moet het toch wel gelijken..
Voor mij is natekenen van iemand onbekends
makkelijker...

Nou... jullie moeten  maar zeggen
of het gelukt is....
Dit is COCO ge-aquarelleerd!


tada....
wat vinden jullie?


en hier is de foto weer...

Ik moet zeggen dat ik er best trots mee ben!

terwijl ik aan het kijken was,
kwam ik erachter dat de
zwart/witte versie niet helemaal klopte
en heb ik het veranderd


dit was de eerste versie....


en dit is de gecorrigeerde versie...
zien jullie het verschil????

Nu krijgt Leo 2 schilderijen van COCO!

Liefs en groetjes van Martha!

10 opmerkingen:

  1. ik vind het super Martha ik weet hoe moeilijk dat is, maar petje af.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    wat mooi geaquarelleerd. knap gedaan.
    Ook je tweede versie van de kat tekenen is inderdaad net even mooier. Dan zie hoe als het lijntje net wordt verplaatst dat het anders lijkt.
    Volgens mij heb je de kat zijn rug verbeterd.
    mooie koppie zit erop.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    ik zie geen verschil tussen de 2 zwart/witte..ik vind de ingekleurde prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het so wie so knap. Ik zie verschil tussen de 2 zwart witte maar kan niet zeggen wat. Vind wel de tweede beter.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Martha. De ogen spreken helamaal en ik zie een hele sterke gelijkenis in je aquarel. Super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige aquarel van je poes bo Martha....schitterend gedaan... een hele mooie gelijkenis met de foto....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat goed gedaan Martha....ik vind het zo knap dat je dit zo kunt maken....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou bijzonder goed gelukt zeg ik, gaaf Martha!! Daar zal Leo zeker blij mee zijn. Ik zie het verschil niet :) en wat een moppie is het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend kunstzinnig Martha. Knap dat aquarel en ik zie echt geen verschil maar ik heb ook geen kunstenaarsoog...LOL..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dit is bijzonder , hier zie je pas hoeveel talent je hebt Martha, super mooi je getekende en geverfde kat!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!