Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 1 februari 2016

voor SCHOOL...

we kregen een opdracht,
neem volgende week iets mee wat bij jou past!
Daar hoefde ik niet lang over na te denken,
dat moest iets creatiefs zijn,
dus ik heb het volgende gemaakt...


een sigarendoosje opgepimpt,
* eerst wit geschilderd,
* toen bekleedt met kraft en DP,
* alles aan elkaar genaaid met de naaimachine,
* alles be-inkt met distressinkt,
* tekst gevonden op internet en bewerkt in Word,
* juteband beplakt met randje kant,
* metalen hoekjes geplaatst in 2 hoeken,
* bloempjes zelfgemaakt van Kraft en sierpareltjes,


* langs het deksel kantje geplakt,


de onderkant,
kraaltjes vormen de pootjes,
en wat is dat DP mooi he!


de binnenkant van het doosje,
ook opgepimpt met de andere kant van het DP
en versierd met de bloemetjes...


in het doosje zitten
 zelfgemaakte gelukspoppetjes,
van houten kraaltjes


3 houten kralen op wit katoenen draad,


met een gezichtje!


zo zien ze eruit...

en nog een close-upje...

Ik wil dat doosje woensdag meenemen
en elk klasgenootje en docent
 krijgt een gelukspoppetje voor het komende jaar,

Het doosje is voor de leerlingbegeleider op school!

Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha!

11 opmerkingen:

  1. wat mooi het doosje maar ook de poppetjes erg leuk bedacht ik vind het label ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje en wat een leuke tekst heb je erop gebruikt. krijgen al je klasgenootjes een geluks popje van je? Leuk hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooiiiiiiiiiii en heel erg leuk doosje Martha en gaaf die poppetjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super leukkk, gave tekst op het doosje en die gelukspoppetjes zijn het einde!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk Martha!
    heel origineel, het doosje mooi gepimpt en de geluks poppetjes zijn erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schittterend doosje Martha...heel origineel met een prachtige tekst erop...ook de gelukspoppetjes zijn erg leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!!!!!
    Jaaaaaa, super leuk!!
    Eerst al dat mooie doosje, dat vond ik al zo mooi geworden en goed gevonden.
    Toen ging je nog verder, en kijk dan, ach ach, wat een lieve poppetjes (die ga ik ECHT WEL onthouden!)
    Dit zijn zulke lieve kleine, leuke kadootjes, daar hou ik van.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Martha, daar gaat iedereen helemaal stil van worden! Dat kan ik je nu al zeggen! Onwijs mooi dat kistje en dan ook nog de binnenkant de gelukspoppetjes! Echt een topper!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Martha, wat mooi en wat leuk. Eerst dat prachtig bewerkte kistje met inderdaad heel mooi dp. Ook de tekst vind ik heel gaaf..:), en dan nog die lieve grappige gelukspoppetjes die je voor iedereen gemaakt hebt. Wat zien die er lief uit. Ik ben benieuwd hoe de reacties zijn, wel vertellen hè?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nouuuu wat leuk zeg, super! Goed idee om iets creatiefs mee te brengen en ik vind de poppetjes ook zo gaaf. Nu kan het schooljaar niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk. En dit is echt wel iets wat bij jou past. Een prachtig doosje en dan ook nog van die lieve schattige gelukspoppetjes. Wat zal dat veel blije gezichtjes opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!