Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 11 april 2016

plezier met verf op de gelliplate

ja zo mag je het echt noemen,
het is zo leuk om te "kliederen"
met verf op de gelliplate
en het resultaat vind ik zo leuk!!
Ik heb er weer een kaart van gemaakt,
kijk maar mee!


deze kaart is voor een klasgenootje die 
het moeilijk heeft,
met wat stencils en verschillende kleurtjes verf
op de gelliplate gespeeld
daarna met zwarte en witte stempelinkt,
gestempeld,
bovenaan een cirkel gestansd,
en daar tekst ingestempeld
alles gemat op wit kaartkarton
randen gedroedeld


close-up


binnenkant met de namen van de klasgenoten

jullie mogen weer reageren!
Liefs van Martha!

13 opmerkingen:

  1. Eenn vrolijke opknapper...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed! Knap gedaan met kleur en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch handig en creatief met die gelli plate, heel inspirerend. Nu ik dit zie krijg ik meteen zin om ook te gaan "spelen" ermee. Wat een mooie en lieve kaart voor je klasgenootje.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super gave achtergrond Martha en een mooi kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent super creatief met de gelliplate. Vind ik echt gaaf. Zal de klasgenoot wel blij van worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zie het veel voor bij komen de geliplate.. ik ken het niet.. nog nooit in echt gezien. maar het blijft mijn aandacht trekken. mooi gedaan. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief om voor je klasgenootje een kaartje te maken.
    Met een simpel gebaar kan je dikwijls veel bereiken.
    Heel mooi gemaakt.
    Zal ze vast wel leuk vinden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk gedaan Martha! Zoveel leuke dingetjes op te bespeuren en erg vrolijke kleuren. Ideaal voor een opkikker! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,
    je hebt een superleuke kaart gemaakt voor je klasgenootje, lief om haar een hart onder de riem te steken..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel mooie kaart in vrolijke, warme zonnige kleuren. Dat zal je klasgenootje goed doen, kan niet anders!
      GerJanne

      Verwijderen
  11. Heel mooi en vrolijk kaartje Martha....leuke zonnige kleurtjes...
    en je klasgenootje zal het zeker wel waarderen om deze te ontvangen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!