Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 5 juli 2016

Oehoe

afgelopen week ben ik
weer eens bij mijn geliefde winkel geweest...
ra.. ra... ra... welke zou dat zijn? ( begint met een A....)
Wat zag ik daar liggen,
jazeker alcoholmarkers voor €0,95,
die kon ik niet weerstaan en fijn voor in de caravan...
natuurlijk moest ik ze testen...
deze kaart heb ik er mee gemaakt...


stempelafdrukje is van Sweet Pie,
en de markers kleuren fantastisch!!!
De achtergrond heb ik bewerkt met distressinkt
alles gemat op zwart,
de kleurige achtergrond heb ik gemaakt
met BRUSHO, 
opnieuw gemat op zwart 
de basiskaart is wit kaartkarton


even vanuit een andere hoek...


de bloem ook gemaakt met Brushopapier,


de binnenkant
ruimte voor een wens...

afgelopen zondag was ik op de jaarmarkt in MADE
en daar was familie uil aanwezig,
7 uilen in totaal van klein naar groot
ik ben met de grootste op de foto geweest
 en dat was kicken!!!!!

geweldig toch!!!!!


Leuk als jullie weer willen reageren!!!
Liefs en groetjes van Martha!

8 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Martha en ze kleuren heel fijn heb ze ook de A merk [ lol ]
    en 2 prachtige uilen.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op uilen. Ook op je kaart... Ik heb er veel moeite om deze stiften te vinden. Hier bij mij is die heel snel uitverkocht. grrr... Niet leuk... maar ik wel ander stiften dat ik heel handig en goed vind... hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is zo gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo stoer met die uil op je arm.
    Was je d'er gerust in?
    En een mooi bijpassend kaartje dat je prachtig hebt ingekleurd. De gemaakte achtergrondjes zien er ook super uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je achtergrond is mooi zeg, wauw.
    Die stiften heb ik laatst bij de Flying Tyger gekocht......3euro....grrrr, kan ik zo van balen he, hi hi.
    Ik kocht 2 verpakkingen (ook nog) en wil nu de andere kleirwn van de A gaan kopen, want die prijs is veeeeeel leuler.
    Ze kleuren inderdaad erg fijn.
    Stoer, jij met doe uil!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ze liggen :) Mooi resultaat Martha!! En wat stoer dat je de uil vasthield, prachtig beest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hier in de verste verte niet te krijgen, maar ik heb een lieve blogdin die voor me gaat kijken bij haar in de buurt.
    Je kaartje is heel mooie en die foto van jou met de echte uil....oeh...best eng, zo'n grote vogel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je bij de leuke uilenfoto's (mooie dieren zijn het, hè) ook een uilenkaart maakte! Een prachtige achtergrond, mooie uil die je super inkleurde met je nieuwe markers en een mooie kaart als resultaat!
    Leuk dat je mijn blog wilt volgen, jij hebt er ook een bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!