Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 14 augustus 2016

gespeeld met Wascokrijtjes + filmpje

ik was onlangs in een kringloop,
daar zag ik een bak met Wascokrijtjes
en ook zag ik een reisstrijkijzertje liggen.
Meteen kreeg ik zin om daar iets mee te gaan doen
en dat laat ik jullie vandaag zien


eerst alle waskrijtjes ontdoen van papier...


dan op kleur sorteren....

in dit FILMPJE laat ik zien
wat ik er mee heb gedaan...



nog een paar..


deze vind ik erg geslaagd,
is op het "specialty stamping paper"
van La Blanche gedaan,
met het kleine voetje van de hotfix.
Het stempelpapier van Tim Holtz geeft hetzelfde resultaat.
Dit papier is gecoat en de was lekt er niet doorheen


Ik ben er tevreden mee,
maar moet nog wel wat oefenen,
jullie mogen weer keuren!

Liefs en groetjes van Martha!

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik kom je blog binnenkort echt beter bekijken. Nu even druk met plannen voor morgen. Maar vind wat je maakt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi resultaat!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie resultaten krijg je daarmee
    en je filmpje is heel duidelijk hoe je dit kunt maken.
    Toch maar eens vaker naar de kringloop gaan!!

    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie resultaten krijg je daarmee
    en je filmpje is heel duidelijk hoe je dit kunt maken.
    Toch maar eens vaker naar de kringloop gaan!!

    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gave achtergrondjes heb je ermee gemaakt Martha.. toppie
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb al op je filmpje gereageerd maar ik vind dit toch leuk om ook hier te reageren. Mooie resultaat en de bloem is zeer geslaagd!! Ik ben blij dat we van dezelfde technieken houden. ;)
    Groetjes Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    leuk filmpje heb je gemaakt, ik heb dat ook gedaan met een strijkijzer en bijenwas, encaustic..leuke techniek,heb de spullen aan mijn dochter gegeven..
    Je hebt er mooie kaarten mee gemaakt en inderdaad de bloem is super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!