Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 16 oktober 2016

hoe ik mijn bloempjes maak + filmpje

Hoi hoi allemaal,
vandaag laat ik jullie zien via een filmpje
hoe ik deze bloempjes heb gemaakt...


als je het filmpje wilt zien
klik dan
 HIER

Om de bloempjes te bewaren heb ik
in een stukje kaartkarton 2 gaatjes gemaakt,
daar de steeltjes van de meeldraadjes 
doorheen getrokken en met plakband vastgezet,


op deze manier,
en de kaartjes afzonderlijk
 in een plastic zakje gedaan.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes van Martha



12 opmerkingen:

  1. prachtige bloemen Martha helaas zie ik geen filmpjes.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemen! Heb je filmpje bekeken, het lijkt me best wel een werkje, maar als je ziet hoe duur gekochte bloemen zijn, is het het wel waard denk ik. Die van jou doen er namelijk niet voor onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha, ook ik heb even je filmpje bekeken. En wat gaaf zeg hoe je dat doet. En als je er even voor gaat zittenden je zo een boel bloemetjes in verschillende kleuren. Het opbollen lukt me vaak niet zo goed, op een of andere manier. Ga het toch nog eens proberen na je filmpje...
    Groetjes en dank je wel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig heel mooi knap gedaan bedankt voor het filmpje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloemen heb je gemaakt Martha. Leuk om te zien hoe je ze maakt én bewaart, knap zoals je dat filmpje hebt gemaakt. Het is heel duidelijk uitgelegd, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemetjes heb hier neergezet, en wat leuk dat filmpje!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je filmpje even bekeken.....heel handig!!
    Mooie bloemen hoor, zelf gemaakte zijn toch altijd het aller mooiste he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Heel mooi gemaakt en bewaard Martha, bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige bloemen. Ik ga straks je filmpje bekijken, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Martha, nu net je filmpje gezien. Wat leuk om je stem te horen. Mooi gedaan met die bloemen. En ik zie dat je nog meer filmpjes hebt gemaakt. Tja, ik kon anders nooit op youtube vanwege beperkte internet en sinds kort eindelijk onbeperkt internet die overigs beter werkt dan onze vorige internet. Wat een verschil. En zo leuk om filmpjes te kunnen bekijken. Al 'vergeet'ik het ook dat die mogelijkheid er is. Soms door mijn kinderen wordt ik weleens die richting opgestuurd. ((:

      Verwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!