Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 1 februari 2017

nog wat creaties met alcohol inkt...

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken
voor de lieve felicitaties!!!

Zoals ik  alvertelde heb ik
nog meer creaties gemaakt
met alcohol inkt...
ik vind het superverrassend
ook heb ik wat geprobeert op 
verschillende papiersoorten...


deze is op YUPO,
ook weer de dipdruppeltechniek gebruikt,
gestempeld met zwarte Archival inkt


deze is op dezelfde manier als bovenstaand
 het maantje heb ik uitgepoetst met een doekje
de stempels weer gezet met Archival inkt


dit is op glanskarton
met behulp van een stencil,
gesponst met een viltje en applictor,
de stempel gezet met zwarte Stazon

Deze probeersels heb ik in een mapje gedaan,
met een beschrijving erbij.
Een soort van voorbeeldboekje,
maar het kan ook dat ik er nog 
kaarten van ga maken...
Wie weet.......

Wordt vervolgd...

Kijk uit naar jullie reacties...
Liefs en groetjes van Martha!

7 opmerkingen:

  1. Allereerst mijn felicitaties voor je slagen. Knap gedaan.
    Alcohol inkt is niet zo mijn ding. Ik heb een paar flesjes staan, ooit in de uitverkoop aangeschaft en heel weinig mee gedaan. Hier zie ik toch wel wat je ermee kunt doen dus misschien moet ik het toch eens proberen. Bij jou vind ik het in ieder geval wel weer heel creatief.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal.
    Leuke technieken met de alcohol inkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    leuk om nog meer voorbeelden te zien, ze zijn weer super, ik ben helemaal fan van de laatste..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig allemaal Martha....daar komt zeker een mooi vervolg op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo te experimenteren, goed idee om de beschrijving gelijk bij te voegen :) En wat lees ik nu! Gefeliciteerd zeg, petje af hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeel mooi weer deze kleurige creaties Martha...wat ben je lekker met je inktjes en stempeltjes in de weer geweest ...ennnn ...met een schitterend resultaat...heel handig om erbij te schrijven hoe het zo tot stand gekomen is...en ja wie weet komen daar nog mooie kaartjes mee straks...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij heb je veel genot van de alcoholinkt hihihi maar dit past zo in je kraal. Gewoon doorgaan, leef je uit. Kon je voor een tijde niet doen. Nu de tijd om in te halen.... Ik zie graag de eindresultaten als dit op kaarten gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!