Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 januari 2018

regenboogkleurtjes

deze kaart is voor Bonny,
die onlangs jarig is geweest


met verschillende kleurtjes Distress inkt
door een stencil heen gesponst,
een regenboog volgorde gemaakt
gemat op spiegelkarton


de tekst gefeliciteerd heb ik met 
Bonding poeder en foil op een
wit kaartje gestempeld,
iets verhoogd opgeplakt



de binnenkant met wens

In deze donkere tijd vind ik het wel fijn om
met heldere kleurtjes te werken,
daar word je vrolijk van,
hebben jullie dat ook?

Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden,
liefs en groetjes van Martha!

9 opmerkingen:

  1. Ik knap er zeker van op. Mooie kleuren. Vind de motief van de stencil ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten zo met die wisselende kleuren!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een vrolijkheid.
    Heel erg leuk en wat is het kleurverloop goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje in deze vrolijke kleuren! En knap gedaan je filmpje! Leuk te zien.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Regenboogkaarten zijn altijd een plezier om te ontvangen in donkere dagen! Op zonnige dagen trouwens ook.... grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf en vrolijk kaartje, mooi met de goudblinkende tekst!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!