Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 19 september 2019

kanjerpost en nog wat....

de afgelopen week kreeg ik een mailtje van 
Lidia namens kanjerpost, 
zij had een mailtje
gekregen van 3 meisjes die hun moeder,
ook een kanjer, wilden verrassen met 
verjaardagspost...

Natuurlijk heb ik een kaartje gemaakt


 moeder houdt van raceauto's
ik had nog een stansblokje van SL
daar heb ik de plaatjes van
de tekst is ook van SL
alles gemat op
bijpassend kaartkarton


de binnenkant met wens

Op deze manier kun je snel en eenvoudig een leuk kaartje maken..

Ik heb opnieuw een gehaakte tas gemaakt,
deze is voor Sarina, mijn tweede dochter


opnieuw in vrolijke heldere kleurtjes


de bodem is gemaakt van vasten
de rest van de tas bestaat uit de klinkersteek
allemaal stokjes boven elkaar
en tussen de toeren lossen en vasten


op dit bankje, hier zonder kussens,
heb ik heel vaak zitten haken in het
heerlijke ochtendzonnetje

Ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden!

Liefs en groetjes
Martha!









9 opmerkingen:

  1. Ik vind je kanjerkaart heel erg mooi Martha, en superlief hoe jij de binnenkant beschreven hebt. Je gehaakte tas is ook erg leuk, lekker haakhoekje heb je daar... fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart Martha en een mooie vrolijke tas heb je gemaakt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer heel mooi en de tas ook.
    Allebei heel leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kanjerkaart heb je voor de mama gemaakt, lekker zonnig plekje en een superleuke tas,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kanjerkaart Martha en wat een leuke vrolijke tas heb je gehaakt. Dat lijkt me een heerlijk plekje om te vertoeven inderdaad.
    Mag ik je ook héél hartelijk bedanken voor je Prachtige (met hoofdletter) felicitatiekaart. Wat een mooie warme kleuren, ik ben er weg van. Dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief!!
    Je kaart is met liefde gemaakt, dat zie je!
    Ik denk dat mama kamer wel heel erg blij wordt.

    Je tas is gaaf zeg, ik zie het voor me, jij op dat bankje, in de zon, met de tas in wording.
    Je dochter gaat hier net heel veel plezier gebruik van maken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje Martha.
    Wat een leuk tas heb je gehaakt, vrolijke kleuren!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Martha, en je tas daar straalt de vrolijkheid vanaf met de mooie kleuren.
    Fijne weekend liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent toch ook een kanjer hè om weer zo'n mooi kaartje te maken. Lief van die meisjes dat ze hun moeder in het zonnetje willen zetten. Mooie tas heb je gehaakt, volgende project is kussens voor je bank? Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!