Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 10 maart 2020

Voor Daphne

Vandaag verjaart 
en wordt 50!
Van harte gefeliciteerd!
Goede reden om een kaart te maken!


een vouwkaart
in haar favoriete kleur


van de zijkant
het is een "diamondfold easelcard"


zo gevouwen past het mooi in een envelop


met de tekst aan de binnenkant


de zijkant met achterkant


de achterkant met mijn naambadge

Het was moeilijk om de kaart wat kleur betreft 
goed op de foto te krijgen....

Hopelijk heeft Daphne de kaart ontvangen!

Liefs en groetjes
Martha!


15 opmerkingen:

  1. Prachtige deze mooi easel kaart Martha, leuke details heb je er op aangebracht.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een leuk kaartmodelletje ! Mooi gemaakt Martha. Daphne heeft veel mooie zelfgemaakte kaartjes ontvangen denk ik.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Martha! Mooi papier en met het goud ziet het er extra feestelijk uit. Heb je het fijn gehad in Barcelona?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Martha hij is prachtig. Ik heb hem in het echt gezien. Ook die van Jade maar die was opgehangen dus kon ik hem niet verder bestuderen. Komt nog wel.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur en leuk model deze kaart Martha. Inderdaad een van Daphne's favoriete kleuren. Volgens mij heeft ze veel leuke post mogen ontvangen, gezellig hè?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk feestelijk modelletje heb je gemaakt Martha.
    Prachtige papier en hele mooie kleur. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor Daphne en ook de kaart voor haar dochter is erg mooi, een leuk model ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja! Mooi zeg en lief, helemaal haar kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Gaat ze super blij mee zijn,
    Leuk hoeveel bloggers meevieren met haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Martha.....en ook je vorige kaart is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf model en wat goed dat je eraan gedacht hebt om lila te nemen voor de kleur. Daar heb ik nou helemaal niet aan gedacht. Ze heeft in elk geval veel post gekregen, want ik zie overal berichtjes met kaarten voor haar! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi model en prachtige kaart, Martha! Ze houdt van paars lees ik, dus dubbel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontvangen!!
    In het echt issie nóg mooier!!
    De kleuren zijn prachtig, ik kreeg sowieso veel kaarten in de kleur Lila, gek hè😂.
    Ik moest even kijken, maar zag al snel dat het een easel card was, dus heb ik hem, goed gevouwen, op mijn kaartje gezet.
    Staat, nog steeds, heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, vergeet ik nog te zeggen....
      Bedankt voor het kleine, lieve kadootje wat erbij zat.
      Ben ik heel blij mee, want ik heb geen stempel van "Gefeliciteerd", nu dus wel.
      De bloemen ga ik gauw eens uitproberen, die lijken mij heel mooi...

      Verwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!