Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 3 april 2020

Voor Hanneke

Het is zo belangrijk om fijne lieve collega's
te hebben, daar is Hanneke er eentje van,
we werken veel in de avonden samen
we vertellen elkaar veel ,we vertrouwen
elkaar en we zijn op elkaar ingesteld
Voor mij een goede reden om dit kaartje 
te maken voor haar...



een draaivouwkaartje
gemaakt met dp van graphic45
gemat op roomwit linnenkarton


uitgevouwen,
tekst is van Coosa


bovenaanzicht


platgevouwen voorkant


platgevouwen achterkant 
met vakje voor de wenslabel...

Ik vind dit model erg leuk
en ben tevreden met het resultaat!
Wat vinden jullie ervan?

En nog een nieuwtje,
ik ben winnaar bij


met DIT  kaartje


hoe leuk is dat en nu mag ik weer 
gastdesigner zijn voor de challenge van mei,
natuurlijk doe ik graag mee!

Liefs en groetjes
Martha!
(zien jullie iets aan mijn AVATAR?)






8 opmerkingen:

  1. Dat is lief, zo kan je via een persoonlijk gemaakte kaart je waardering uitspreken.
    Ik vind dat je het weer erg mooi gemaakt hebt, met prachtig papier.
    Euh..... even kijken..... nieuwe kleding?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt!
    Proficiat met je nominering! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier Martha mooi model kaart, zo lief een persoonlijke kaart!. Het nieuwe kapsel staat je goed :)
    Geniet van de zon dit weekend, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze uitvoering ook super Martha, hetzelfde model als ik gisteren van je mocht ontvangen,knap werk. Fijn zo’n collega maar dit zal wel wederzijds zijn denk ik zo.... Heb je zelf je haren geknipt? Lekker vlot hoor. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig papier en een heel leuk model, mooie teksten ook. Je haar is korter, knip je dat zelf?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeft Richard je haar geknipt? Zit goed hoor! ;-)
    Je kaart voor Hanneke is super. En wat lief dat je haat zomaar en kaartje stuurt. Zo waardevol, een fijne collega op wie je aan kunt en die je kunt vertrouwen. Fijn om dan samen te werken, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en papier Martha en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!