Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 4 december 2020

Voor Anita

Anita heeft een leuk weggevertje
KLIK HIER 
op haar blog
dit heb ik gemaakt

het is een doorkijkkaart
als je de kaart opent
zie je dit...

het luikje gaat open



dan komt het vlindertje tevoorschijn


dit is de achterkant


met een label


het mooie dp is van MINTAY
de basiskaart is kraftkarton
het cirkeltje sluit met een magneetje

Zo leuk om deze weer eens te maken
HIER vind je de werkwijzer

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Hopelijk vindt Anita de kaart leuk!

Liefs en groetjes

Martha!

13 opmerkingen:

  1. Wow....wat een schitterende kaart Martha....er is zoveel te bekijken....dat heb je mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat een mooie kaart is dit weer Martha. Prachtige kleuren.
    Fijn weekend. 🙋🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is leuk zeg! Prachtig! Oh daar ga ik ook eens voor zitten.

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je mooie modelletje weer te zien Martha, hier gaat Anita blij mee zijn. Wat een mooi papier heb je gebruikt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal geweldig! En mooi met al die vlindertjes en het vlindertje dat tevoorschijn komt. Anita gaat hier blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Martha, gisteren viel je kaart bij mij in de brievenbus! Een schitterende kaart zo`n mooi papier. De vlindertjes met de vogeltjes, my cup of tea!!
    het is ook een heel leuk model kaart, dankjewel Martha, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je voor Anita gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi model en zo leuk met de vlinders, Anita was blij zo te lezen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dit is een leuk model. Heb hem ook al eens gemaakt. Jij hebt er een leuke aanvulling op gemaakt met het label. Heel mooi gedaan.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart heb je voor Anita gemaakt Martha en ze was er erg blij mee zo te lezen. Leuk als mensen zo blij reageren. Je hebt een mooi model gemaakt en leuk dessin-papier gebruikt. Bijna een vleugje voorjaar...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De queen van de modelkaarten vind ik jou, dit is ook weer zo'n beauty! Wat een mooie kaart en ook heel mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!