Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 maart 2021

Voor Annerieke

 vandaag is ANNERIEKE jarig
dit kaartje heb ik gemaakt

een schuifkaartje

van bovenaf gefotografeerd

blijft een leuk model

de achterkant met wens

het designpapier is uit een blokje van de ACTION
maar ongekleurd zoals je op de foto ziet
ik heb alle vlinders ingekleurd
eentje uitgeknipt en op de voorkant geplakt
was leuk om te doen dat kleuren
en ik ben tevreden met het resultaat

Inmiddels heeft Annerieke het kaartje ontvangen
en ze is er blij mee!

Natuurlijk mogen jullie ook weer reageren

Liefs en groetjes

Martha!


17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, je hebt de vlinders zo mooi ingekleurd, goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi gedaan met die vlinders maar de hele combinatie vind ik mooi Martha.
    Ik ben vandaag bezig geweest met het model dat je voor Daphne hebt gemaakt. Ik ben wel 2 uur bezig geweest met het mechanisme, ik snapte het niet. Beeld voor beeld terug gekeken ook nog samen met Ed. Maar.....aanhouder wint hè, het is me gelukt. En ik heb nog meer respect voor jouw creaties. 👍👍👍 bij deze ook weer, ook zo'n leuk model.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Martha, goed idee om de vlinders in te kleuren. Dat ziet er heel mooi uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat papier mooi opgepimpt door de vlinders te kleuren. Mooi kaartje voor de jarige.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zoiets (geloof ik??) ook liggen, wat een super idee om in te kleuren, mooie kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heel leuk model. Deze heb ik vaker gemaakt en is erg leuk. Jouw vlinders zijn prachtig! EN altijd leuk te horen dat iemand er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart zo mooi ingekleurd en een tof model Martha, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Martha, ja ik heb ook nog heel veel van die boekjes liggen, eigenlijk nog nooit ingekleurd zoals jouw.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe verzin je het, om de vlinders te kleuren, daar zou ik nou nooit opkomen.
    Het maakt het papier nog mooier dan het al is.
    En dat je een vlinder uitgeknipt hebt en opgeplakt geeft een mooi effect.
    Ik heb bij Annerieke al gelezen dat ze heel erg blij is met haar kaarten en ik weet uit ervaring dat het ook super leuk is om zoveel kaarten te krijgen, zeker in deze tijd, voor je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf kaartje voor Annerieke en wat heb je weer een mooi model gemaakt. De vlinders ook prachtig ingekleurd, prachtige tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je voor Annerieke gemaakt Martha.....een leuk model ook weer!
    Ik zag net je reactie op mijn blog....herken je de zonnebloem nog? ooit een van jou gekregen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zo'n mooie kaart Martha, maar dat had ik je al gemaild. Leuk om te zien hoe je het gedaan hebt, want ik dacht dat de vlinders gestempeld waren, hahaha, missertje van mij. Je hebt de vlinders prachtig ingekleurd, het ziet er echt perfect uit, nogmaals bedankt!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, mooi model en wat heb je de vlinders schitterend ingekleurd. Ook de kaart voor Daphne is mooi geworden.
    Toen er sneeuw lag heeft mijn dochter deze foto van mij gemaakt, uitzonderlijk want ik wil nooit op de foto. Toen ik hem zag moest ik gelijk aan jouw profielfoto denken. De mijne was al heel oud dus deze mocht hem wel vervangen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi met de zelf ingekleurde vlinders, knap van jou!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartmodel, mooi om de vlinders zelf te kleuren, dat maakt het nog specialer, iets echt van jezelf, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was een hele klus met het kleuren Martha maar zeker de moeite waard!! Het model is weer schitterend en de jarige job is er blij mee, altijd fijn!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!