Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 7 juli 2021

kerstkaarten

 de "te gekke krijtjes"
weer eens tevoorschijn gehaald
deze kerstkaartjes heb ik mee gemaakt

het model is een slimline kaart
met een lief randje
eerst met verschillende kleurtjes blauw
de kaart gekleurd
toen een stencil erop gelegd
en met een wat donkere blauw
eroverheen gegaan met het krijtje
de ijskristallen zijn gestempeld
met versafine clair

de binnenkant
voor een wens

de tekststempel
is bewerkt met E.P


dit is een wat kleiner kaartje
achtergrond ook gemaakt met
"te gekke krijtjes"
nu in de groen/gele tinten
hier zie je het stencil nog wat duidelijker

2 simpele kerstkaartjes
maar het resultaat vind ik mooi,|
wat vinden jullie?

liefs en groetjes


Martha

12 opmerkingen:

  1. Nou, deze vind ik ook erg mooi.
    Wat zijn die te gekke krijtjes toch leuk. Mijn moeder heeft ze ook, als er na de zomer weer eens gaan knutselen samen vraag ik ze of we die op tafel kunnen leggen.
    Mooi stencil ook, past heel mooi voor een Kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn zeker mooi in al hun eenvoud, al ben je er denk ik toch wel even zoet mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi effect 2 prachtige kaarten met de te gekke krijtjes Martha.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al zijn ze simpel het zijn mooie kaarten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met die krijtjes heb ik nog nooit gewerkt, maar ik zie er altijd leuke dingen mee. Ook de jouwe zijn heel mooi, mijn voorkeur gaat naar de blauwe. Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig. Mijn voorkeur gaat juist uit naar de groene en ik kijk uit naar het moment dat ik weer eens met Daphne aan de knutsel kan gaan en de krijtjes ga gebruiken. Ze zijn zo leuk.
    Liefs en groetjes fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaarten heb je met die krijtjes en de stencils gemaakt Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren van je eerste kaart en wat een mooi randje zit er om heen, ook de groene is heel erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker mooi en goed gelukt met de te gekke krijtjes. Ik heb ze, maar vergeet het heel vaak! EN als ik het nu weer bij jou zie...als ik thuis ben maar weer eens voor de dag halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kerstkaarten Martha en gaaf van kleur
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zien er weer bijzonder mooi uit Martha.
    Jij kunt echt overal mee werken,knap hoor.
    Een heel fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!