Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 21 augustus 2021

live simply

dank zij een servet kreeg ik inspiratie



opnieuw gemaakt in 
mijn kleurenrijkboek
het veldboeket heb ik ge-aquarelleerd



ik heb met aquarelpotloden
een zachte tekening opgezet
op aquarelpapier
daarna met aquarelverf uitgewerkt
met aquamarkers hier en daar wat 
accenten gezet

hier zie je de bewuste servet
waar ik door geïnspireerd werd

deze pagina een wassing van
aquarelverf gegeven
en daar de tekst opgeschreven
ooit heb ik deze tekst gelezen
en bewaart, nu komt tie van pas




de randen van  het aquarel papier
bewerkt met blauwe distress inkt
zo komt er wat diepte in het geheel

ik ben blij met dit resultaat,
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boeket, heel knap getekend en geschilderd. Je hebt samen met de tekst een heel mooie dubbele pagina gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een gaaf kaartje is dit!!
    Zo kanp dat je het zelf geschilderd hebt.
    Waar een servet al niet goed voor is hè;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Martha je zit vol verrassingen geweldig vind ik het de tekst en dat veldboeket super!! Fijne zondag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat is dat een prachtige creatie Martha! Mooie kleuren echt wel top.
    Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig verldboeket heb je getekend en ingekleurd en de tekst past er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martha wat een prachtig kunstwerk heb je weer gemaakt.
    Zo mooi deze bloemenrijke pagina.
    Je bent een kei in aquarellen maken, dit moet je zeker blijven doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht en zo mooi het boeket erop geschilderd en ingekleurd.
    Doe het je niet na. Geweldig.
    Ik laat het schilderen aan mijn zus over.
    Kan je zien op mijn blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig Martha en super mooi van kleuren, gaaf gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je geweldig laten inspireren Martha, wat kun jij toch mooi tekenen en dan nog zo mooi inkleuren,super!
    De tekst is ook erg mooi. Een fijne zondag verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tekening heb je gemaakt Martha en ook zo mooi ingekleurd!
    Ik zag ook je gave pop-up kaart voorbij komen....heel erg leuk gedaan!
    En je kerstkaartjes had ik ook nog niet gezien....die zijn ook heel leuk zeg!
    Iklag een beetje achter....drukke week gehad....alles in de moestuin lijk gelijk goed te zijn om te oogsten! Ik heb gisteren weer 15 liter courgettesoep gemaakt.
    En natuurlijk moeten we ook af en toe een flinke wandeling maken om straks een beetje in vorm te zijn voor de Mount Ventoux!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar je al niet door geïnspireerd kunt raken. Heel mooi gemaakt Martha, vrolijk en kleurrijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel knap, ja wij creatievelingen kunnen door alles geïnspireerd worden jij hebt het echt mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt echt talent!
    Ik vind dit zo mooi, de kleuren en hoe de bloemen "geschikt" zijn, prachtig.
    Wat grappig dat je je inspiratie van een servet haalde😉.
    Het is veel werk, zo'n aquarel maar je zou er ook hele mooie kaarten van kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Martha,
    dit is werkelijk heel mooi! Zo knap dat je dat kunt, na schilderen. Je pagina is bijna niet van de servet te onderscheiden, zo mooi!
    Leuk is het als je zomaar opeens inspiratie krijgt van iets waar je oog op valt!
    Mijn kaart was niet met embossing, maar met stansjes gemaakt. Allemaal in wit gestanst en dan her en der opgeplakt. Leuk effect geeft dat he?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi jouw zelfgemaakte aquarel boeket! Het servet was duidelijk een goede inspiratiebron! Knap werk, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!