Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 september 2021

Slimline kerstkaart

 ja daar is er weer eentje,
nu een slimline formaat

op mixed media papier
een laagje Gesso aangebracht
daaroverheen met Distress crayons
 kleur aangebracht
met een stencil en een babydoekje
weer wat kleur weggehaald
met Versafine Clair en blaadjes stempels
verschillende afdrukjes gemaakt
toen de grote Lavinia stempels afgedrukt
met zwarte Versafine inkt
deze met verdunde crayon lichtjes ingekleurd
en met een witte gelpen wat accentjes gezet

de binnenkant

de randen van het kaartje
zijn gesponsd
met distress oxide
alles gemat op zwart en wit kaartkarton

Ben tevreden met dit resultaat
en het was leuk om te knutselen met
distresscrayons

Wat vinden jullie van dit kerstkaartje?

Liefs en groetjes

Martha



16 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, zou ook prima als verjaardagskaart kunnen. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plaatje, Martha! Heel mooi die achtergrond en de bloemen en in deze tinten. Ik ben het eens met Angelique dat het ook goed een verjaarskaart zou kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, kun je gerust nog eens doen voor een verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende achtergrond, en wat komen die Lavinia stempels er mooi op uit. Fijne avond Martha liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk experimentje met een prachtig resultaat.
    Knap gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi die achtergrond en de stempeltjes erop. Ook mooi hoe je de binnenkant van je kaartjes altijd een touch geeft.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel apart kerstkaartje vind ik het. Maar wel heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Steeds vaker herken ik jouw stijl.
    Je hebt zo goed in het maken van dit soort kaartjes.
    De kleuren paars/lila samen met héél vind ik zó mooi.
    En dan de donkere rand, net een klein schilderijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Martha, leuk om te zien wat je met die distress krijtjes hebt gedaan. Gave stempels ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Martha,
    wat heb je dit mooi gedaan! Zo leuk om dit weer te zien, jij houdt ook zo van afwisseling. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer supermooi Martha, prachtige kleuren ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent wel kunstig hierin hoor, ik vind hem mooi geworden. Ik heb zelf ook een aantal crayons..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart in hele mooie kleuren en wat een leuke stempels,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a stunning slimline card,Martha!
    Love your technic..have to try it 💖
    Great colors too!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Martha, hier ben ik nog eens! Mooi deze kerstkaart met paars 😉. Jij reageert altijd zo trouw, ik ben vaak te moe voor een blogrondje, maar nu wou ik toch even komen piepen want op mijn blog was je met je reactie helemaal in de war, ga maar eens kijken. 👁️ Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!