Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 20 april 2022

voor Martine

 dit doosje heb ik voor Martine gemaakt
nadat we een leuke wandeling hadden gemaakt


opnieuw een melkpakje
maar deze heeft een venstertje
de basis is van wit kaartkarton
het dessinpapier is van Mintay
in het doosje zitten chocolade eitjes


op de zijkanten heb ik tegeltjes
gemaakt met tekst


eronder heb ik een
 satijnen lintje geplakt


de bloempjes komen
uit de voorraad


het doosje sluit met
een klemmetje

Martine was blij met dit doosje
Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes 
Martha

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer heel mooi.
    Wat een leuk model.
    Je kan hier zoveel leuks mee.
    Het is ik te leuk om hier en klein kadootje in te doen voor iemand die zwanger is of voor de kleinkinderen die wat leuks verdienen.
    Het venstertje vind ik mooi, dat maakt het net of het gekocht is, héél echt, héél chique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt weer een mooi doosje gemaakt met prachtig papier Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Martha....wat leuk gedaan!
    Ook je vorig doosje is leuk....die had ik even gemist.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit melkpakje ziet er ook weer heel leuk uit.
    Altijd mooi om snoepgoed in af te geven.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge-wel-dig! Heel mooi gemaakt dit melkpakje met de superlekkere eitjes erin... Prachtig designpapier heb je gekozen voor dit mooie projectje

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het beeldschoon, ik snap helemaal dat de o tvangster er heel blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is super mooi. Daar scoor je mee als je zoiets geeft en zoiets maken is dan weer heel leuk. Ook je vorig doosjes is tof. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi melkdoosje met dit prachtige papier. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief uitziend doosje Martha. Leuk met dat venster en mooi dessin-papier heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem weer heel mooi! Ben ook van plan weer eens doosjes te maken. Ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig Martha! Sluiting met een klemmetje vind ik ook leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf doosje, net als je doosje eronder! Ze zijn ook leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en lief doosje, leuk de sluiting met het klemmetje. Ook het doosje hier onder is mooi, helemaal anders door het kleurgebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldige creatie dit mooie melkpakje Martha, mooi papier en leuke details erop,logisch dat Martine er blij mee was! Hieronder zie ik nog een mooierd…ook een melkpakje maar zo anders door dit mooie papier en details Martha….de dames zijn verwend!
    Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk doosje en gaaf met het lint en de plaatjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!