Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 3 mei 2011

Nr 47

Afgelopen weekend zijn we in Friesland geweest,
mijn man zit in de classic motorraces,
zondag was de wedstrijd en omdat wij uit Noord Brabant komen,
zijn we zaterdag op pad gegaan.

Het was een spannend gebeuren en weer erg gezellig,
ik heb wat fotoos gemaakt,
om  een idee te krijgen wat het inhoudt.
Mijn man rijdt met nummer 47
voor de start...

meerdere gegadigden...


de start...


komt tie...


klaar.....


goed uitrusten na gedane arbeid...

Het weer was prachtig,
 mijn man heeft de ritten goed doorstaan
 en heeft een goede plaats behaald



1 opmerking:

  1. Hoi Daatje,

    Wat een leuke foto's....jullie zijn volgens mij erg sportief. Ik heb ook al eens gelezen dat jullie veel fietsen, ook op de racefiets toch? Het is ook heerlijk om buiten te zijn, vooral met deze zon, de wind trotseren we wel.
    Tot de volgende keer weer.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!