Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 31 mei 2011

verjaardagskaart...

ik heb weer een opdracht gekregen,
om een "mannenkaart" te maken,
inderdaad het is een beetje anders denken,
maar ook deze vind ik wel geslaagd....
Ik heb een easelkaart gemaakt












gebruikt materiaal:
* basiskaart linnenstructuurpapier
* tweede laag gekleurd karton
* dessinpapier
* ponsrandje van MS
* lint
* stempels
* stempelinkt om de randjes te inkten
* knoopjes
* splitpennetjes
* plaatje van internet

Van de week de kaart wegbrengen,
ik hoop dat het in de smaak valt

Morgen gaan mijn man, hondje en ik naar Friesland,
opnieuw een race,
op  hemelvaartsdag.
Dus ik ben een paar daagjes afwezig in blogland

Groetjes en een fijne tijd van Daatje

4 opmerkingen:

  1. Hai,

    Leuke kaart geworden, altijd weer een uitdaging, een mannenkaart, vind je niet? Je verslag van de motorrace heb ik met plezier gelezen, Prulleke heeft geluk gebracht? Gelukkig maar voor Prulleke..

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een geslaagde mannenkaart daatje, ziet erweer leuk uit,
    fijne dagen, en neem raceprulleke mee je weet dat dat goed gaat.[ lol ]

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker geslaagd, moeilijk altijd hoor om wat voor een man te maken, maar het is jou weer gelukt!!
    fijn en succesvol weekend gewenst!!

    groetjes Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mannenkaart heb je gemaakt. Ik ben helemaal weg van je stempel. Weet je misschien waar die vandaan komt.We hebben namelijk een vriend die pas geleden naar Parijs is gefietst.
    Groetjes Wil
    williewillemstein@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!