Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 27 mei 2011

hobbyclub...

gisteren is de hobbyclub van start gegaan,
het was eerst een kort kennismaken en aftasten
waar de interesses lagen....
Met een "bakske"erbij is dat allemaal goed gekomen,
een deel van de groep ging aan het breien, haken en een hardangerkleed borduren.
De overige deelnemers hadden belangstelling vooor het maken van een roosje,
daar heb ik de begeleiding voor gedaan, het is goed gelukt.
De volgende keer gaan we aan de slag met het kaartenwerk.
Voor mij is het voor herhaling vatbaar, zeer ongedwongen en gezellig.....

het resultaat


groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. deze zijn super daatje, ik vind ze geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Dat klinkt gezellig, een hobbyclub. Je roosjes zijn leuk geworden!

    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi geworden, ik ben er ook al mee aan het prutsen geweest, maar je moet er wel even handigheid in krijgen....
    groet Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!