Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 15 juni 2019

Voor Ans

afgelopen week was 
ANS jarig
ik heb een kaartje voor haar gemaakt
ik was weer eens te laat, 
dat gebeurt me wel vaker,
hopelijk is dat over een klein poosje 
niet meer, want ik ben iets aan het maken,
daarover later meer...


Ans houdt van poezen,
ik had nog wat poësieplaatjes liggen
die heb ik gebruikt
Het model heb ik gemaakt met een Studio Light mal,
deze 2 x gestanst en op de flapjes na
aan elkaar gelijmd met kraftkarton
bekleed met het Poolse dp van Piatek


de achterkant met wens
de poesjes zijn met hun pootjes
aan de wandel gegaan...
bloempjes zelfgemaakt
en de labels zijn met papier touw bevestigd


doordat de flapjes niet verlijmd zijn
maar wel bekleed met dp
zijn ze extra stevig en vormt 
het een staandertje

Hopelijk is Ans er blij mee....
Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha

11 opmerkingen:

  1. Supermooi én persoonlijk Martha!!
    Had je net een verkeerde post geplaatst haha ik zag hem voorbij komen en voordat ik kon reageren was die foetsie! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je voor Ans gemaakt Martha, leuk met die poesjes erop en ook het model heb je leuk gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie verjaardagskaart voor Ans en ook de vorige kaart heb je prachtig gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan met de flapjes Martha....het is een prachtige kaart voor Ans geworden.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben maar verwend met deze mooie poezenkaart, zo'n schattig plaatje en handig dat de kaart blijft staan, dankjewel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, leuk modelletje en mooie kleurencombi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeel mooi is je kaartje voor Ans haar verjaardag Martha...helemaal in haar stijl gemaakt, met die schattige poesjes ...een geweldige stans heb je daar voor gebruikt en mooie accentjes erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend dit kaartje voor Ans! Heel uitgebreid en heel persoonlijk. Dat valt vast in goede aarde. Oh ja ik zie het al....ze vindt hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt voor een jarige Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, die is echt wel bij Ans in de smaak gevallen, mooie kaart Martha! En een gaaf model!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doordat je poezen op je kaart hebt gebruikt is de kaart erg persoonlijk, vind ik zó leuk van onze hobby, je kan iemand extra blij maken.
    Ik vind je papier ook weer zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!