Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 2 juni 2019

Voor Monique

Monique mijn collega is nog steeds in
de ziektewet, vanwege het verliezen van 
hun kindje
ik heb nog een kaartje voor haar gemaakt


de achtergrond heb ik met 
"te gekke krijtjes" gemaakt
gestempeld met donkergroene inkt
dit afgewerkt met clear EP
gemat op donkergroen linnenkarton
de basiskaart is met een mal
 van Studio light gemaakt


de binnenkant

Monique app-te dat ze blij zijn
 met het kaartje en de aandacht

jullie mogen weer keuren

Liefs en groetjes
Martha



6 opmerkingen:

  1. Een kaartje als blijk van medeleven, mooi en simpel. Knap van jou!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen al de moeite die je neemt om een kaartje voor hen te maken zal al wat troost brengen Martha maar zo’n prachtig strak mooie kleur kaartje zal helemaal binnenkomen bij hen! Trieste tijd bah. Fijne zondag verder en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gek mooie achtergrond maakte je, lief kaartje voor Monique, doet altijd goed als iemand aan je denkt in verdrietige tijden, daar kan geen digitaal kaartje tegenop! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi lief kaartje Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief om nog een kaart voor haar te maken, ik heb het ook van nabij meegemaakt, het is zo ingrijpend,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat triest, een kindje verliezen. Hopelijk helpt jouw mooie kaart haar een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!