Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 juli 2020

voor Willy en haar man

WILLY en har man
zijn oma en opa geworden,
reden om een felicitatie kaartje te maken


een schattig roze kaartje
met een gat erin

   
de binnenkant met wens


op internet een kleurplaatje gevonden
ingekleurd met mijn FB potloden,
uitgeknipt en verhoogd opgeplakt


Hopelijk is het kaartje aangekomen in Groningen
en zijn ze er blij mee!

Jullie mogen weer reageren!

Liefs en groetjes
Martha!

13 opmerkingen:

  1. hoi Martha, wat een enig kaartje. En wat attent weer om een kaartje te sturen naar Willy, kersverse oma en haar man. Je hebt mooi gekleurd en het roze vind ik toch echt heel leuk voor een meisje...dat blijf ik vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een leukerd Martha hele lieve en miie kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige babykaart Martha, leuk met het doorkijkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief en schattig babykaartje met het leuke doorkijkje. Wij hadden vandaag ook mooi zomers weer,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige baby op je leuke kaartje! Ook je kaartjes voor Xavi en Jaro zijn toppertjes 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk gedaan!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Martha. Wat heb je het plaatje mooi ingekleurd en je tekst is weer echt op jouw eigen manier, lief. Een fijne dinsdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij dat we mogen reageren hihi.
    Je kaartje is heel mooi, en wat een lieve afbeelding van het babytje, mooi ingekleurd.
    gRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, snoezig die babyplaatje op je kaart, super mooi ingekleurd. Ik benijd je om je mooi handschrift Martha!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk babyplaatje staat er op je mooie kaart. Super!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat attent van jou! Dat zal Willy waarderen! Het is een superleuke kaart en wat een guitige baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah, schattig.
    Echt een meisjes kaartje.
    Waar mooi uitgeknipt!! Wat een geduld heb jij daarvoor, al die kleine details, pff, ik ga er al van zuchten als ik hier alleen al naar kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaa hij is aangekomen hoor en hangt hier al een tijdje te pronken!! Echt heel mooi en super liefff, dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!