Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 2 juli 2020

NORA is geboren

zijn opnieuw opa en oma geworden
van  NORA
reden voor een kaartje!


een schuifkaartje gemaakt
stempel van ALI ingekleurd
met mijn FB kleurpotloden,
uitgeknipt en opgeplakt op dp


hoera komt tevoorschijn
als je aan het schuifje trekt


de binnenkant met wens


nog even op de foto

Hopelijk is de kaart in België aangekomen
en zijn ze er blij mee!
Jullie mogen ook weer reageren!

Liefs en groetjes
Martha!

18 opmerkingen:

  1. Een hele leuke schuifkaart heb je gemaakt om opa en oma te feliciteren Martha. Een lief stempeltje is dat en wat leuk om Nora haar naam op het flesje te zetten. Mooie heldere kleuren heb je gekozen vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke schuifkaart.
    Mooi gedaan allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig en mooi is je felicitatie kaartje voor de kersverse grootouders.
    Heel mooi stempeltje.
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk modelletje heb je weer gemaakt Martha. Mooi gekleurd plaatje,een toppie combinatie. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig baby schuifkaartje met de leuke stempel, echt heel mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super schattig babykaartje heb je gemaakt voor de opa en oma Martha ..een heel leuk schuifkaartje is het, met prachtige details erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat leuk! ZO attent van je om ze een kaart te sturen! Echt heel lief en het model is leuk he? Ik had nog nooit en schuifkaart gemaakt, net de mijne gepubliceerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach wat een lieverd een super leuke kaart Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje heb je voor Carla en haar man gemaakt Martha....top gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke verrassing zat er daarjuist in de post. Dank je wel voor dit prachtig kaartje.
    Heel leuk en heel mooi gemaakt.
    Het heeft ondertussen al een mooi plaatsje aan mijn lintje gekregen.
    Ik heb eerst nog wel even mijn verjaardagkaarten van april moeten opbergen. Dat vind ik altijd zo moeilijk om te doen, maar nu is er plaats voor iets anders.
    Ik ben ontzettend blij met je kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend schattig.
    De kleurtjes zijn zo lief. Het hele kaartje is "zoet".
    Lief dat jij weer een kaartje hebt gestuurd!! Je bent zo attent hierin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een droppie van een kart, heel erg lief in prachtgie tintjes!! Mooi gedaan, Martha! Zo leuk die schuifkaartjes, je had zo mee kunnen doen met onze Liftchallenge, die nu helaas net is afgelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd, whoop, whoop, wat een feest! En wat een mooie kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk zo met dat schuifje. Wij zijn ook net voor het eerst opa en oma geworden, heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig, lief kaartje!
    mooie ingekleurde stempeltjes, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een super lief schuifkaartje voor de opa en oma van Nora!
    Ik vind die plaatjes onder aan je posten altijd zo grappig!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!