Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 11 juli 2020

voor Jaro

Gisteren is
JARO 10 jaar geworden
Sarah had een oproepje geplaatst
om een kaart te sturen,
natuurlijk heb ik daaraan voldaan
Dit is de kaart geworden


Jaro houdt van lego
daarom dit als dp gebruikt


het is een klapkaartje geworden


de binnenkant met wens


nog een keertje op de foto
in het zonnetje...

Hopelijk is de kaart aangekomen in België
en is Jaro er blij mee!

Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!

Liefs en groetjes,

Martha!

17 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Martha, heb je al die lego-steentjes zelf gemaakt of is dit kant en klaar dessin-papier?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou net hetzelfde vragen als Miranda.
    Prachtig gemaakt voor Jaro. En weer zo'n leuke kaartvorm.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte Martha kaart, wat lief dat jij zoveel mensen verwend! Erg mooi en toepasselijk gemaakt.
    En zo fijn dat Saartje ook altijd mee mag delen in de wens,erg lief. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    wat leuk weer een legokaart te zien. Zelf maakt ik er eentje voor mijn neefje, 5 jaar geleden. Heb jij nu ook met een perforator al die rondjes gemaakt?? Hij is echt zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje heb je voor de jarige Jaro gemaakt Martha....mooie felle kleurtjes en leuk dat lego designpapier...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Lego kaart voor Jarno!
    Leuke vorm en een vrolijk geheel.
    Fijne dag verder, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Martha, Jaro vond de kaart geweldig! Het flapje ging open en toe! Het extraatje vond hij super. Hij deelde direct aan iedereen een stukje uit. Je maakte mee zijn verjaardag tot een feest. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super vind ik het!!!!
    Wat een leuk idee om lego papier als achtergrond te gebruiken!
    Het maakt het een vrolijke kaart.
    Zo'n klap kaart, ik blijf het 1 van mijn favoriete modernen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat een geweldig kaart gaaf gedaan Martha het lijken net echte lego blokjes.

    nou erik heeft vorig jaar heel veel gekleurd heb heel veel liggen van hem, maar niets mee gedaan.
    Jij en Gerjanne hebben er om gevraagd, dus ik ga proberen deze week wat kaartje temaken.

    Hij zei kijk dat is jouw schuld je maakt gewoon geen kaarten van mijn werk, omdat je bang bent dat ik beter ben hahahahaha.
    En ook zeggen dat je me heel veel laat doen in de huishouding zodat ik niet meer kan kleuren.

    Dus ik ga het proberen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Martha. Dat dsp valt zeer zeker in de smaak.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele leuke kaart Martha, lekker vrolijk en de lego is echt gaaf. Het model is natuurlijk ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf zeg, echt een heel toffe kaart voor Jaro!! Die gaat zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!