Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 23 november 2011

kerstkaart 10..

weer een kerstkaartje,
de rozet had ik eerst gemaakt voor op de kaart,
maar hij was te hoog,
dus ik heb het op deze manier opgelost,
ik ben er weer tevreden mee...



voorkant

doorkijkje

binnenkant
Gebruikt materiaal,
* glanslinnnenstructuurpapier,
* groen linnenstructuurpapier,
* dessinpapier, Paparmania, Silent Night,
* 2 nestabilitie mallen, Spellbinders,
* scorpal voor de rozet,
* splitpen,
* rood kerstlint,
* stickles, goud,
* dubbelzijdig tape,
* lijmpistool

geef gerust je mening!

Groetjes van Daatje!

6 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind dat wel een heel goed idee. Soms moet je niet alleen creatief met je handen, maar ook met je hoofd zijn, hihi. Vaak begin ik aan een kaart en het resultaat is meestal anders dan dat ik in het begin in mijn hoofd heb. Maar het is een mooi geheel geworden.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag weer héél tevreden zijn Daatje, goede oplossing bedacht wat een mooi diepte effect geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje,

    Wat een super leuke oplossing is dit.
    Heel mooi gemaakt zo met de rozet!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een super kaart daatje, schitterend gemaakt, prachtig die rozet.
    ook leuk dat doorkijkje net even weer iets anders.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje.

    Het is een prachtig mooi kaartje.
    Je heb het toch geweldig mooi opgelost.
    Ik vind die rozet geweldig mooi.
    En dan zo het doorkijkje.
    Echt een schitterende kaart is het geworden.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje zo Daatje!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!