Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 15 november 2011

lichtjesdoosje...

ik ben heerlijk aan het knutselen geweest,
voor mijn dochter heb ik een doosje
 gemaakt met waxinelichtjes erin


de voorkant

zijaanzicht

 
detail van de achterkant

Gebruikt materiaal,
* lila colorcore papier,
* dessinpapier, Forever friends, For You,
* distressinkt, Dusty Concord,
* Shapeabilitie frame en Rose Creations, van Spelbinders,
* takjesmal van Crealies
* vlindermal van Cheeryl lyn,
* labelmal van Marianne Design,
* parelsplitpennetjes,
* liquid pearls,
* rose lint
* bedeltjes
* dubbelzijdig tape
* lijmpistool

Het doosje is ook goed ontvangen,
ze is er blij mee...
ik ben ook tevreden over het resultaat,
jullie mogen ook je mening geven....

Groetjes van Daatje!

6 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi Martha,
    Hier ben ik nog een keertje. Wat SUPER van je.....dat je in deze moeilijke tijd toch nog een SUPER SCHITTEREND lichtje weg weet te geven. Het doosje ziet er PERFEKT uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ik vind hem héél erg mooi!!! Maar tot mijn schrik zag ik dat ik je berichtje van vrijdag gemist heb...
    Ik feliciteer je tóch even met het goede nieuws!!! Héél fijn dat er geen uitzaaiingen zijn. Wél heel vervelend dat je nog een keer geopereerd moet worden maar daar klauter je wel weer bovenop. Als je alles maar rustig de tijd geeft...
    Heel veel liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een prachtige waxine doosje daatje, weer heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daatje het ziet er weer super uit, heel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer leuk gemaakt, ziet er prachtig uit. En een mooie toepasselijke tekst, zie ik. Lichtpuntjes hebben jullie wel nodig.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!