Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 29 augustus 2012

rompertje

ik heb me er ook maar eens aan gewaagd,
overal zag je dit kaartje en ik was er meteen
verliefd op!
Het patroon gekregen van
en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt!
Karin Bedankt!


* basis wit kaartkarton,
* dessinpapier van Eline's huis,
* wit kant
* rose zijdelint,
* tekststempel van Marianne Design,
* mal van Nelly Snellen,
* distressinkt, Picked raspberry,
* rose knoopjes,
* staandertje van Joy Crafts


 en natuurlijk piepkleine sokjes


op de achterkant een poesieplaatje,
ik had het al bewerkt en verlijmd,
toen het te groot bleek te zijn voor de voorkant,
omdat ik het een speciaal plaatje vind,
( is nog uit mijn vroege jeugd)
heb ik het op de achterkant geplaatst.

Dit knutselprojectje gaan we uitproberen op de knutselmiddag,
vandaar dat ik het voorbeeld al weer heb gemaakt!

Groetjes van Daatje!

9 opmerkingen:

  1. ooooooooo wat een scheetje van een kaart Daatje.
    heel lief en mooie kaartrompertje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ie overal op komt duiken!!!! Het is ook zo'n geweldig patroontje hè....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje,

    Wat is dit een schatje geworden.
    Heel leuk papier heb je ervoor gebruikt.
    Ziet er heeel lief uit.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je het niet kunt aantrekken! Hij is fantastisch geworden Daatje erg leuk om te bekijken groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook al verschillende keren gezien, maar wat heb je er een mooie uitwerking van gemaakt Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk model dit kaartje. je hebt er iets moois van gemaakt!
    En je vorige kaart is ook helemaal TOP!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Martha,
    Dat rompertje ziet er PRACHTIG uit en waar nostalgie je zoal brengt ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig rompertje Daatje.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!