Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 5 augustus 2012

schilderen of verven....

vandaag hebben mijn man en ik
 de kwast ter hand genomen.
Neeeeeee...
niet voor hetzelfde project
Mijn man verft de kozijnen
en ik heb de bloembak beschilderd

schuren en gronden....


best een karwei,
maar het resultaat mag er vooralsnog wel zijn!


ik heb de bloembak beschilderd


heel ontspannend...

Telkens doen we iets,
het hoeft niet in 1 keer klaar te zijn immers!

Groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. Hier houd ik van, leuk, iets zelfgemaakts in de tuin.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Hier ben ik weer.
    Van deze bloem kun je ook in de winter GENIETEN. Ziet er PRACHTIG uit ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit Daatje.
    Moet lachen om wat Wilma schrijft.
    Ze heeft wel gelijk.
    Deze bloem,blijft altijd mooi en doet het altijd hihi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!