Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 15 februari 2015

Valentijn

Veel aan Valentijn doen wij niet,
eigenlijk vind ik het een commercieel gebeuren,
maar toch wel wat gemaakt,
speciaal voor mijn kinderen..


houten hartjes bestempeld met 
witte inkt


met een bedeltje eraan
natuurlijk anoniem opgestuurd,
( ik verraadde mezelf door het handschrift hihihi)
Ze vonden het erg lief !


saampjes hebben we thuis "uit"eten geweest,
ik heb een kleine Indische rijsttafel gemaakt,
het was superlekker


en gezellig....


deze narcissen heb ik van Richard gekregen...
echt het voorjaar!!!

Nu gaan we heerlijk in het zonnetje een wandeling 
maken...

liefs van Martha 

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie hartjes en het ziet er gezellig uit Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je lieve hartjes gemaakt en verstuurd, je rijsttafel ziet er heerlijk uit, lekker samen Valentijn vieren..mooie bloemen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op hartjes!
    Dus jouw houten hartjes vind ik echt leuk.
    Mooi met die witte tekst!!
    En dan je rijsttafel.....mmmmm, het water loopt in mijn mond.
    Kijk, zo is Valentijnsdag WEL leuk.
    Niks geen commercieel gedoe, maar gewoon lekker zelf leuke dingen verzinnen en mensen blij maken.
    Het is jou goed gelukt zie ik wel.
    Groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!