Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 5 februari 2015

voor ANNELIES...

wat een leuke reacties kreeg ik
op de canvasbordjes, 
BEDANKT!!!

Vandaag weer iets geheel anders,
mijn teammanager, 
ANNELIES, 
gaat  binnenkort vertrekken,
dit heb ik voor haar gemaakt.


een A4 Zentangle
het was een pittig klusje moet ik
eerlijk bekennen,
maar wel heerlijk `ZEN`

Heel veel patroontjes gebruikt,
de meeste heb ik zelf ontworpen...
sommige patroontje heb ik `geleend`
alles loopt in elkaar over...
getekend met fineliners, 
de schaduw gezet met een graphietpotlood

Onlangs heb ik onderstaand boek gekregen
van Richard..
Dit boek is echt fijn om inspiratie op te doen!



Jullie mogen je mening weer geven...
op naar het volgende projectje...

Liefs van Martha

13 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,

    Dat is zeker een pittige klus geweest denk ik maar wel met een heel mooi resultaat zal Annelies zeker blij mee zijn.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je heel mooi gedaan Martha, ziet er goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gedaan Martha....schitterend.
    Het zal zeker goed ontvangen worden!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het net een kunstwerk.
    Mooi, maar ik waag me er zelf niet aan hoor.
    Ik blijf voorlopig maar even haken en "kliederen" met papier om mooie kaarten te maken, voor mij ook heel "ZEN".
    Ik kan me wel voorstellen dat dit heel rustgevend en heel fijn is om te doen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    het ziet er prachtig en ingewikkeld uit, zou helemaal niks voor mij zijn, knap gemaakt
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    ik kijk mijn ogen uit hier op jouw blog ... zoveel verschillende technieken ... ook dit is weer heel mooi !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Martha,
    alweer zo'n mooie creatie!
    Ik vind dat je het prachtig gedaan hebt. Een klus, dat wil ik wel geloven. Maar een prachtig resultaat! Vind je het ondanks de klus ook rustgevend?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kustwerkje weer Martha....dat moet inderdaad een hele klus geweest zijn, maar met een prachtig resultaat en je leidinggevende zal het zeker ook waarderen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb jij ook dat engelengeduld voor de zentangle!! Hij is super maar ik heb een poging gewaagd samen met mijn kleinzoon. Ligt er al 2 maanden roerloos bij, hihihi!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hoeft je niet te vervelen zie ik! Prachtig stukje kunst hoor en veel plezier met je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh, wat mooi wat ben je toch een "alleskunner".
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige zen kaart :) mooie patronen hóór, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow!! wat een prachtige kaart! Echt een kunstwerk. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!