Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 10 augustus 2019

Voor Sanne

mijn collega Sanne
krijgt na vandaag zwangerschapsverlof
ik heb dit kaartje gemaakt voor haar


laats had ik zo'n leukemal gekocht
bij de Action
eerst op roze kaartkarton
dubbelzijdig plakband gedaan
de mal doorgedraait
en dit is het resultaat
De tekst heb ik zelf geschreven
beetje geïnspireerd door internet


de bloemetjes die eruit
zijn gekomen,
kun je weer gebruiken


de binnenkant
ook deze tekst heb ik zelf geschreven
en opnieuw geínspireerd door het internet

Op deze manier heb je best snel een leuk kaartje,
wat vinden jullie ervan?

Oja ik heb een prijsje gewonnen
bij CARLINSKAARTENPARADIJS
dit kadootje kreeg ik in de brievenbus


hoe leuk is dat!!!

Liefs en groetjes


Martha!



15 opmerkingen:

  1. Soms loop je zomaar opeens tegen een leuke mal aan.
    Hiermee kun je echt heke leuke kaarten maken lijkt mij.
    Mooi hoor.
    Zelf geschreven teksten..... ijk ben daar altijd een beetje jaloers op.
    Ik heb het wel geprobeerd, dat handlettering, maar het is niks voor mij.
    Misschien kan ik, net als jij, ook eens via internet proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en leuk ook dat je een prijsje gewonnen hebt,geniet nog verder van de dag.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje heb jij gemaakt voor je collega Martha! Knap ook hoe mooi je de tekst geschreven hebt! Ik heb toevallig een rol brede dubbelzijdige tape gekocht,ik denk dat jij die ook gebruikt hebt? Leuk want dan heb je nu een hoop herbruikbare stickerbloemetjes! En dan een leuke prijs, altijd zeer welkom toch? Dat worden weer mooie creaties bij jou! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor je collega. Mooie stans en zo leuk om de bloemetjes ook weer te gebruiken Martha.
    Gave prijs heb je gewonnen, daar weet je vast wel raad mee ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart voor je collega!
    Je zelfgemaakte tekst is super.
    Met deze mal kun je snel een mooie kaart maken en dat is altijd handig:)
    Zijn van die leuke koopjes.
    Gefeliciteerd met je prijsje, kun je weer los gaan.Veel plezier!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat lief van je! EN die mal heb ik nog niet gezien bij Action. Ik kom er ook niet zo vaak, want ik moet dan met de auto.
    Je hebt heel mooi geschreven! Superknap! En de prijs die je won is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Knap gedaan met je eigen handschrift. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je met de leuke stans een mooie kaart gemaakt, ook de teksten zijn leuk en je prijsje is ook super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Martha mooi je eigen geschrven tekst. mooi geheel is het geworden. En gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Fijne zondag nog

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Martha, wat heb je de tekst mooi geschreven! Leuke prijs heb je gewonnen, daar kun jij vast wel iets mee ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent een echte duizendpoot he...ik denk dat je (bijna) alles kan...
    Nu weer die mooie teksten geschreven, fantastisch!!!
    Heel leuk kaartje geworden.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie leuke kaart voor je collega.
    De tekst is super leuk, heel mooi gedaan.
    Leuke prijs, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele leuke kaart en gefeliciteerd met je prijsje. Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kaartje voor een andere collega is ook al zo mooi, zeker ook door je handgeschreven tekst! Knap gedaan!
    Leuk zo'n prijs, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!