Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 4 oktober 2021

dagpauwoog

 zoals de meeste van jullie wel weten
ben ik nogal eens op pad met Saartje
op de mountainbike


daar genieten we saampjes van


in het buitengebied
kan Saartje loslopen op de zandpaadjes
terwijl ik een beetje om me heen kijk
en mee wandel
eind september zag ik erg veel 
dagpauwoogvlinders rond dwarrelen
daar heb ik wat foto's van gemaakt


deze foto heb ik van internet
ik kreeg met mijn telefoon geen duidelijke 
afbeelding van zo'n mooie vlinder
dus dit is mijn inspiratie foto


ben begonnen op een gelliplate afdruk
HIER te vinden
die heb ik bewerkt met distress inkt
met stencils en stempels van bladeren
de vlinder heb ik op glad papier getekend
met inktense potloden en bewerkt met water
het geheel uitgeknipt
en verhoogd op de
gelliplate achtergrond gelijmd


de blaadjes uitgestansd
en achter de vlinder geplakt


toen weer in mijn
"in 't rond boekje" geplakt


de werkwijze staat 
weer op de andere pagina

Nou jullie mogen weer keuren,
ik ben er blij mee!

Liefs en groetjes
Martha


17 opmerkingen:

  1. Wow! Prachtig Martha!
    Gezellig zo'n fietstochtje met Saartje alleen wordt het weer alsmaar minder deze tijd van het jaar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Martha, wat mooi!!
    Heerlijk he! Sinds deze week, durft Mira een nieuwe weg te lopen die dus naar onze GROTE losloophei leid... dus heeeeeeeerlijk veel aan de wandel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moóói😍.
    Wat heb je toch een talent.
    De kleuren van de vlinder zijn met echt.
    Leuk is dat hè, met je hondje op avontuur, zeker als de natuur dan ook nog eens heel mooi is (zomers is mooi, maar straks in de herfst, heeeeeeerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf!
    Prachtige kleuren. Je kunt er wat van🙂.
    Fijn om lekker te gaan wandelen als de zon schijnt.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, die vlinder springt je bijna tegemoet. Heerlijk zo rond te banjeren met Saar, gezellig ook zo saampjes.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap is dit weer Martha en meteen een toffe herinnering aan jullie leuke zomertochtjes.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zou ik ook blij mee zijn. Wat goed gelukt! EN wat leuk dat je zo met Saartje op pad ben en dat jullie daar allebei van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig zo samen op pad en heeft tot een prachtige kaart geleidt Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Martha, wat komt die leuke achtergrond nu goed van pas en komt hij zo mooi op..de vlinder heb je weer superknap getekend en gekleurd…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo samen fietsen, ja die mooie vlinders zie je echt veel nu, soms komen zo ook zo dichtbij.
    Mooie creatie heb je gemaakt met de vlinder erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het weer heel mooi!
    En geniet maar van die mooie uitstapjes met Saartje. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn fijne fietstochtjes, zo samen met Saartje.. en wat heb je weer iets moois gemaakt, prachtige vlinder, past leuk op het achtergrondje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zal weer een leuke fietstocht geweest zijn om zo te kunnen genieten van het mooie weer en de natuur. Prachtige foto's.
    Leuk dat die mooie vlinders je hebben kunnen inspireren om die prachtige kaart ervan te maken.
    Schitterend gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een vlinder is in de natuur steeds heel mooi.
    Het kaartje dat je hier plaatst is eveneens heel mooi!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart Martha! Zalig zo rondfietsen in de natuur en dan inspiratie op doen met je saartje doe ik ook zo graag. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!