Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 16 oktober 2021

Voor Rosina

ik heb een harmonicakaart gemaakt
voor ROSINA
als je haar blog leest, weet je waarom

het mooie MINTAI dp gebruikt
het model is van mijzelf,
KLIK HIER  & HIER
maar was het alweer vergeten
DIANA 
heeft me weer even wakker geschud
ga maar eens kijken wat zij heeft gemaakt


de binnenkant
vanaf de zijkant


vanaf de bovenkant
zo is de harmonica vouw goed te zien


nog een keer
de binnenkant


de achterkant met label


nog een keertje
de hele achterkant

Hopelijk is Rosina er blij mee!
Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en weer zo'n mooi en apart model! Rosina zal dit werkelijk prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor Rosina.
    Dit zal haar pijn al wel een beetje kunnen verzachten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart om Rosina wat op te beuren. Heel mooi modelletje heb je zelf ontworpen.
    Ik heb haar verhaal gelezen en heb haar ook gelijk een kaartje gestuurd. Hoop dat ze wat opknapt en weer naar huis mag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor Rosina, ja ze is weer thuis..ik heb bij haar ook een kaart in de bus gedaan en weet dat ze er heel blij mee is, dus nu weer extra blij gok ik.
    LIef van je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die is echt supermooi! Mooi model en mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dat had ik vorige week toen Daphne een kaart van mij maakte. Er zijn ook zoveel toffe modellen te maken hihi. Dit is een plaatje Martha, heel mooi dessin-papier heb je gebruikt en van alle kanten ziet het er tiptop uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vind ik het weer.
    Grappig dat je door een blogmaatje weer bij je eigen kaart terecht kwam.
    Het is een leuk model, ik ga het ook eens proberen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaar in een hele leuke vorm en prachtig papier. Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie harmonicakaart heb je gemaakt met prachtig papier..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart is het in dit bijzondere model. Rosina zal het waarderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie én lieve kaart maakte je voor Rosina Martha. Het model is prachtig en met mooi papier tot in de details afgewerkt zoals we gewend zijn van jou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een PRACHTIGE kaart heb je voor Rosina gemaakt Martha....en ik weet zeker dat ze daar heel blij mee is.
    Wat lief van je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super mooiiiiiiiiiiiiiiiii prachtig gemaakt Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!