Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 20 mei 2022

Kanjerpost

 voor een kanjer die van hondjes houdt


de hondjes heb ik op 
een lospapiertje gestempeld
en ingekleurd met alcoholmarkers
en opgeplakt


de achtergrond gemaakt 
met chalk inkt gesponsd op
een A4 wit vel,
het voorbeeld zie je rechts
hierop heb ik een stencil gelegd
en daar met zwarte inkt overheen gesponsd
de eerste heb ik voor deze kaart gebruikt


de binnenkant 


leuk resultaat, nietwaar?!

Ik heb nog een kaart gemaakt met deze techniek
die laat ik komende week zien

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

10 opmerkingen:

  1. ik vind het een geweldig resultaat Martha, mooi en vrolijk
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met die vrolijke hondjes. Je hebt een heel mooie, kleurrijke achtergrond gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en mooi kaartje, de achtergrond is prachtig gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keigaaf! Wat een leuke techniek, superleuk resultaat, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kleurrijke achtergrond, daar komen de hondjes mooi op uit.
    Je hebt dit super tof gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Martha.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt kunstwerk weer Martha, de hondjes zijn super schattig.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie vrolijke achtergrond gemaakt voor de schattige hondjes, Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was even op je blog en zag deze kaart, die moest ik even bekijken want wat vind ik die leuk zeg!
    Wat een mooie kleuren, dit zal ik gaaf zijn met mijn neon verf denk ik.
    Lijkt mij heel spannend om met zwart daarna het stencil in te kleuren maar het resultaat vind ik heel mooi, ik ga het vandaag even proberen.
    De stempeltjes heb ik ook destijds van jou gekregen, die passen er leuk bij.
    Dank je wel voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!