Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 15 mei 2022

Rozen aquarellen

 Riet was vorige week jarig,
deze aquarel heb ik voor haar gemaakt

Riet vindt mijn schilderijtjes altijd mooi
dus  heb ik dit kado gedaan

meestal vergeet ik foto's te maken van het begin
gelukkig dacht ik er nu wel aan
de rozentak met potlood opgezet
en geschilderd met aquarelverf van 
Sennelier, dit is aquarelverf op honingbasis

deze verf "loopt" heel mooi

de achtergrond gemaakt
met Distress inkt en een stencil
het resultaat op dp van MD gemat,
past heel goed bij elkaar

deze roos is ter ere van onze 13 jarig huwelijk
opnieuw het begin vergeten te fotograferen
ook deze achtergrond met Distress inkt 
en een stencil gemaakt

nog even samen op de foto

nadat ik de tekst erop heb geschreven
heb ik de roos ingelijsd
op het passepartout strips van dp
gelijmd

Deze roos heeft een mooi plaatsje bij ons gekregen

Liefs en groetjes

Martha

11 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kaarten, prachtig getekend en in geschilderd. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martha, je bent écht een multi talent, schitterend!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat heb je weer prachtig geschilderd! Daar hoort zeker een lijstje om, het zal mij niets verbazen als Riet dat ook gaat doen. Het zijn ware kunstwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan jij toch schitterend tekenen en aquarelleren , prachtig beiden 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan echt goed schilderen hoor, prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Martha wat heb je dit weer mooi gedaan. Jij hoeft helemaal geen stempels te kopen, je kan het beter zelf tekenen en schilderen.
    Dit zijn weer hele mooie aquarelletjes geworden.
    Ik ben gisteren nog bij vrienden op bezoek geweest waarvan de man ook super goed kan aquarelleren. Hij zet hem daarvoor in de vrije natuur om zijn werkjes te maken. Onze koeien schilderde hij ook al eens en dat schilderij hangt bij hem thuis in de living. Gisteren was het Open Atelierdagen en dat vind ik wel leuk om naartoe te gaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt, je kunt echt geweldig mooi tekenen en schilderen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn twee prachtige kaarten, top gedaan!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zonder meer heel erg mooi Martha, je bent een "kei".
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo mooi gedaan. Knap om dat zelf te tekenen en schilderen. Ook je kaart met het elfje is een plaatje geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooo wauw toch Martha,jij blijft me verbazen….van zoveel markten thuis! Deze rozen zijn echt SCHITTEREND! Leuk om het begin ook te zien. En dan dat leuke engeltje hieronder ook zo mooi en alweer een hele aparte techniek! Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!