Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 16 mei 2023

kerstkaarten

 Ha daar ben ik weer,
we zijn een paar dagen naar Zoutelande geweest
om onze nieuwe combinatie te testen
we hebben nu een bestelauto
met aanhanger
die aanhanger is ons vakantieverblijf
we hebben het helemaal naar onze zin ingericht
en  gekampeerd op een minicamping in Zoutelande
Het weertje was ons goed gezind
en we hebben het goed gehad!

Nu zijn we weer thuis en laat ik een aantal 
kerstkaarten zien die ik in een serie heb
gemaakt, hierdoor komt de teller op 29 te staan

de achtergrond heb ik
gemaakt met distress inkten
en shifter stencils
de tekst en hert
uit spiegelkarton gestansd

dit kaartje op dezelfde manier
gemaakt alleen het formaat is smaller

op deze manier heb ik een serie van 10 kaarten gemaakt
allemaal verschillend,
erg leuk om te doen

De komende tijd zal ik wat minder bloggen,
want we zijn nogal eens op pad
het race seizoen is ook weer begonnen,
ik zal jullie wel op de hoogte houden en
wat foto's laten zien te zijner tijd,
natuurlijk kijk ik wel tussendoor bij jullie!

Liefs en groetjes

Martha








12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee.
    Zo kan je, door steeds andere dp te gebruiken, steeds iets anders maken, met hetzelfde idee.
    De eerste is mooi, vind ik altijd zo'n leuke combinatie, stippen en strepen.
    Wat leuk dat jullie toch altijd zo lekker genieten van de zomer maanden.
    Jullie nieuwe combinatie klinkt als een hele fijne plek om er veel op uit te gaan.
    Doen jullie goed, eropuit gaan met elkaar en fijne dagen hebben.
    Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat fijn dat jullie lekker kunnen genieten van jullie kampeermiddel. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet, als ik het zo lees hadden jullie een heel goed idee.
    Je kaarten zijn heel leuk met die achtergrondjes van inkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Martha en zo kun je veel kaarten maken. Geniet van jullie uitstapjes. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat het goed is gegaan en een fijne vakantie hebt gehad.
    j hebt weer mooie kaartjes gemaakt met gave achtergronden Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie al enkele dagen op stap geweest zijn.
    Met jullie knus ingerichte aanhanger gaan jullie nog veel kunnen genieten.
    Zoveel mogelijk doen.
    Leuke kerstkaarten.
    Je hebt er al veel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja want ik ben heel benieuwd naar de combinatie bestelbus met aanhanger. Superleuk dat jullie hiermee op pad gaan, zoveel mogelijk genieten, zálig.
    Je hebt twee mooie kerstkaarten gemaakt Martha, wauw al 29, dat gaat goed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk had ik wel een foto verwacht van jullie nieuwe bestelbus met aanhanger en volgens mij, nog wel meer dames..haha..
    Je maakte mooie kerstkaarten, leuk om deze in serie te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend serie kerstkaarten maakte je Martha en genieten jullie maar lekker samen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaartjes Martha.
    Gelijk heb je dat je regelmatig op stap gaat met je campertje. Lekker uitgewaaid aan de Zeeuwse kust 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaartjes Martha. Lekker genieten,Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Martha !!!
    Ik hou ook zo van de distress inkten !!!
    Mooie kleuren !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze post heb ik helemaal gemist, net wel je nieuwere gezien, dat is genieten idd.
    Maar groot gelijk, hobbyen komt wel weer nu buiten genieten.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!