Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 8 mei 2023

Kat

 een tijdje geleden heb ik bij de Action
een leuk kleurblok gekocht
nu was ik er aan toe om het te gaan kleuren
ik neem jullie even mee in het kleurproces


allereerst de kleurpotloden er bij gezocht
langs de rand heb ik de kleurtjes getest


in eerste instantie vond ik de kat
niet zo leuk, ik houd niet zo van dit soort
maar gaandeweg kreeg ik plezier in het kleuren


omdat de kat een vrij neutrale kleur heeft,
heb ik de bloemen extra fel gekleurd


wat hier duidelijk te zien is



heel subtiel een schaduw
langs het geheel gemaakt


en dit is het resultaat


hier is het geheel in 
elkaar gevouwen,
het lijkt nu op een canvas

Met veel plezier ben ik aan het kleuren geweest,
maar het papier was eigenlijk
niet zo geschikt voor kleurpotloden
het is meer voor aquarel en waterverf
maar ik heb mezelf uitgedaagd 
en ben zeer tevreden

Ben dan ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig resultaat , leuk een stappenplan.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem super gekleurd Martha, heb je gaaf gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch !!!
    Die felle kleuren bij de kat , top !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend eindresultaat is dit Martha, mooi om te zien hoe deze tot stand kwam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het héél erg mooi.
    Het is net of de kat echte haartjes heeft, wat heb je dat mooi gedaan.
    Mooi vind ik de opvallende bloemen, de kleuren zijn prachtig bij de kleuren van de kat.
    Heel leuk om jezelf zo uit te dagen, kleuren is zo ontspannend om te doen.
    Is het een katten kleurboek, of zitten er van alles wat tekeningen in?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het knap! Het kleurt inderdaad anders op aquarelpapier...maar het is je zo goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....Wat is dat PRACHTIG getekend en gekleurd je bent een artist!Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Martha wat heb je dit weer prachtig gedaan. Helemaal omdat je schrijft dat je niet zo van dit soort katten houdt. Heel mooi met die gekke bloemen er naast.
    Liefs en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik bedoel niet gekke bloemen maar felle bloemen. 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi ingekleurd Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kleuren op "papier" en eindigen met een canvas schilderijtje. Want daar lijkt het toch echt wel op, wat mooi gedaan. De keus voor de felle kleur voor de bloemen was een hele goeie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha,
    Ik heb even bij je blog bij gelezen en wat je als reactie bij mij zei klopt helemaal….jij verveelt je ook nooit!
    Deze kat is can’t heel lelijk( sorry ik bedoel dan de tekening) maar jij hebt hem fantastisch opgelucht met je mooie kleurweergave en de leuke felle bloemen.
    Dan de sleutelhanger zakjes ook zo leuk en persoonlijk gemaakt.
    Het sipwerk op kaartjes, op stof en op steen écht geweldig knap, daar moet je veel geduld voor hebben maar wat mooi is dat allemaal.
    Ik heb weer genoten van de Daatjes creaties!
    Geniet van het mooie weekend weertje!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen idee waarover de laatste tijd anoniem bovenaan mijn reacties staat? Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!