Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 30 april 2023

sleutelhangerzakjes

 naaien vind ik toch ook heel erg leuk
geen kleding, dat deed ik vroeger
maar kleine kadootjes en hebbedingetjes
zijn altijd leuk
deze keer heb ik sleutelhangerzakjes gemaakt


deze is voor Cornelia , mijn vriendin
ik ben vergeten de binnenkant op de foto te zetten
maar het stofje wat je ziet aan de sleutelhanger
dat is de binnenstof


deze heb ik voor Martine gemaakt
met een lichte effen binnenkant

deze versie is wat kleiner als de bovenstaande
het patroon heb ik gemaakt met behulp
van een SL stans
deze is voor Lewis 

deze is voor Fem
in deze zakjes heb ik wat muntgeld gedaan
altijd leuk toch?!

alle 4 op de foto
in de grotere heb ik een kaartje
met een leuke quote erop gedaan,
er past in elk zakje ook een pasje of cadeaukaart

hopelijk zijn ze er blij mee,
ik vind ze goed gelukt!

Liefs en groetjes


Martha





12 opmerkingen:

  1. Ze zijn super goed gelukt en mooi ook !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets vind ik ook zo leuk om te maken. Hebbedingetjes, dat is goed verwoord. Kleine naaiprojectje geven veel voldoening en ideaal voor restjes. Ik vind die twee met ronde klep het mooiste. Heb je volgens een patroon gewerkt of gewoon op het gevoel?
    Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie sleuteltasjes, knap gemaakt met mooie stofjes, heel leuke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie sleuteltasjes zijn het! Jij bent ook wel handig met de naaimachine! En ik kan me niet voorstellen dat ze er niet blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer hartstikke leuk gemaakt Martha!
    Je gebruikte leuke stofjes en je hebt weer 4 mensen blij verrast xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martha wat zullen ze blij zijn met je leuke sleuteltasjes ze zijn prachtig. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word hier blij van.
    Wat leuk, zo'n zelf gemaakt kadootje en wat een leuke, gezellige stofjes.
    Alles ook nog netjes afgewerkt, wauw, hier heb je 4 mensen heel blij mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je heel mooi gemaakt, leuke stofjes en alles weer perfect gecombineerd en afgewerkt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zeg, je hebt er heel wat gemaakt, ze zijn allemaal even leuk en fleurig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat vind ik deze mooi zeg!! Ja ik spaar sleutelhangers, en zoiets hoort er dan eigenlijk ook wel bij toch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt in diverse stofjes. Altijd makkelijk om je sleutels in te bewaren.
    Vroeger maakte ik ook veel kleding zelf, ook voor de kinderen, allebei eenzelfde blouse en broek 🙂 dat zie je tegenwoordig niet zoveel meer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow ze zijn geweldig de zakjes! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!