Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 8 april 2023

speldenkussentje

 
ik had nog wat stof over
van de voering van de tas
dus heb ik er een speldenkussentje van gemaakt


met borduurgaren  wat draden vanuit
het midden gespannen en verdeeld
met een knoopje vastgezet


dit is de andere kant
dit stofje had ik nog liggen
past er leuk bij vind ik


weer een leuk projectje klaar...

gemaakt met mijn roze naaimachientje
op de tafel die Anne, mijn zoon,
heeft ontworpen en gemaakt

Zo leuk om weer te naaien!

Liefs en groetjes

Martha


11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig speldenkussen maakte je, heel mooi gemaakt! Ik zag hieronder nog iets wat ik niet gezien had, dus hop even door. Goed weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Martha !!!
    Wat een opgeruimde tafel.....
    Mooi !
    Fijn weekend !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi speldenkussentje maakte je Marja, de leuke stofjes matchen mooi! Je hebt een fijn werkplekje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja joh, dat is ook een leuke hobby hè!
    Wat heb je dit weer leuk gemaakt, de stofjes zijn zo vrolijk, hier word je toch blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk speldenkussentje heb je gemaakt. een mooie manier om je stofjes te verwerken.
    En wat een mooie kleur van je naaimachine.
    gezellige paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk vrolijk speldenkussentje. en gaaf zo met dat garen gedaan Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, fleurig speldenkussen heb je gemaakt, gezellig plekje heb je om te naaien,
    fijne paasdagen,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Een speldenkussen is iets wat ik niet heb. Mijn speldjes zitten in leuke blikkendoosje met lieve diertjes op. ( Ooit een doosje van kinderpleisters geweest).
    Maar je maakte wel een mooi vrolijk kussentje voor je speldjes en wat een leuk naaiplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker heel leuk. Fijn dat je het naaien weer het opgepakt en wat een leuke naaimachine.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supervrolijk speldenkussentje. Gezellig hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi speldenkussentje Martha! Ik he vroeger ook van alles aaneen genaaid en kledij voor de zonen nu komt het er niet meer van tijd vliegt voorbij hé. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!