Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 2 april 2023

tablet hoesje

 ook ben ik weer aan het naaien geweest
heerlijk boven met mijn roze naaimachientje
dit heb ik gemaakt


het lapje heb ik gescoord bij de kringloop

het hoesje is gevoerd en gevuld
met wattine, ter bescherming
van mijn tablet

de tablet past er mooi in

aan de achterkant heb ik een zakje gemaakt
met dezelfde stof als de voering
deze heb ik verstevigd met vlieseline
en hier kan de oplader met kabel in

opladen kan ook
dan moet de klep niet dichtgemaakt
de klep sluit met een plastic drukker

Zo fijn weer lekker te kunnen naaien
zeker nu het weer wat warmer wordt
in de winter is het te koud om boven te zitten

liefs en groetjes

Martha






15 opmerkingen:

  1. Leuk Martha. Die twee stofjes lijken heel erg op twee stofjes die ik ook heb liggen. Fijn dat je weer boven kan naaien. Mooi gemaakt en handig het zakje dat er aan vast zit. Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan Martha en wat een lief stofjes of eigenlijk, stofjes. En....aangestoken door Sarah? Grappig hè hoe we elkaar kunnen stimuleren.
    Liefs en fij ecxag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dit leuk gedaan, lekker kleurrijk, mooi met het extra vakje voor de kabel, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofje voor je tablet hoes prachtig vind ik het, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en handig tasje, je hebt het wel druk gehad met stippen en naaien maar je hebt in elk geval mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een heel handig, mooi, vrolijk tablethoesje, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even een antwoord op je vraag: de bloemenstans heb ik al wat jaren geleden gekocht bij Ali.

      Verwijderen
  7. Wat heb je dit leuk en handig gemaakt Martha, zou zomaar dubbelzijdig papier kunnen zijn uit een papierblok als je snel kijkt hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en handig tasje, ook leuk het extra vakje voor de oplader,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij een veelzijdig iemand zeg. Knap gemaakt!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stofjes heb je gebruikt, het ziet er er heel leuk uit jouw mooie hoesje! Handig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om af en toe achter de naaimachine te kruipen.
    Wat leuk om een stofje bij de Kringloop te scoren, dan krijg je meteen ideeën om iets te maken.
    Mijn naaimachine is niet goed, hij lust aan de onderkant, hij is nu bij mijn ouders om te kijken of zij hem kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit heb je mooi gemaakt en ik hou wel van deze kleur, ook je naaimachine roze?? Nog nooit gezien, lijkt me wel gaaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een roze naaimachine? Waar je dit leuke roze tasje op hebt gemaakt 😀
    Leuk en handig zo'n tasje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!