Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 4 april 2023

kerstkaart gestipt

 het stippen is zo leuk dat ik
er kerstkaarten mee ga maken

op zwart kaartkarton
de vorm van een ster getekend 
met een krijtpotlood
daarna met goud en rood 
aan het stippen gegaan

met een ster snijmal 
de vorm uitgestansd
op een glitterpapiertje geplakt
een stiksteekje rondom getekend
en de tekst opgeplakt

ik ben tevreden met dit resultaat

liefs en groetjes

Martha


13 opmerkingen:

  1. Wauw, die is leuk zeg.
    Hiervan kan je er nog veel meer maken, in allerlei verschillende kleuren, je krijgt er vast ideeën genoeg van.
    Ik zou graag zo'n gestipte kerstkaart van je krijgen dit jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, heel mooi gestipt en prachtig in deze kleuren, Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch mooi resultaat Martha, je bent lekker bezig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een hele mooie kaart, apart ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en speciale kerstkaart heb je gemaakt met de gestipte ster,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk om zo met de stiptechniek kaarten te maken Martha. Een lekker rustgevend werkje vind ik dat stippen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk, stippen op ene kaart, dat zie je niet vaak en staat nog echt heel gaaf ook! Topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kerstkaart, heel... tsja, kerstig, helemaal goed dus! Goede kleurkeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super gaaf gedaan Martha een mooie kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super tof! Daar kan je je eindeloos mee amuseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dit "stipwerk".
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!